Labelprinter

Gestart door Jacques, 28-12-2015 14:47 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tjardo

Ik wil geen reclame maken maar ik heb gisteravond 20:30 uur de bestelling gedaan en het apparaat nu al thuis, top!  :P

abroeders

Hahaha, Jacques, je moet eens gaan praten met 123inkt denk ik. Wat sponsering aan het forum is wel op zijn plaats nu de omzet van deze labelprinters en ronde 25 mm etiketten gestaag omhoog schiet. ;-)

Johnny Stardust

Citaat van: Tjardo op 31-12-2015  11:24 uIk wil geen reclame maken maar ik heb gisteravond 20:30 uur de bestelling gedaan en het apparaat nu al thuis, top!!  :P

De mijne is gisteren om 11:58 besteld..., eens zien of het ze vandaag nog lukt om hem bij mij te hebben ;-)

sunlight

Zojuist ook maar 1 besteld. Kijken wanneer deze geleverd wordt.

Jacques

Citaat van: abroeders op 31-12-2015  11:38 uHahaha, Jacques, je moet eens gaan praten met 123inkt denk ik. Wat sponsering aan het forum is wel op zijn plaats nu de omzet van deze labelprinters en ronde 25 mm etiketten gestaag omhoog schiet. ;-)

Dat lijkt mij een goed idee. Nooit gedacht dat zo veel anderen ook een dergelijke labelprinter zouden aanschaffen. De prijs, het feit dat ook de partner er gebruik van kan maken en de handige ronde stickers maken de printer populair.

Deze ochtend weer wat flessen voorzien van stickers. Het werkt toch wel heel mooi.

Brouwers

Gisteren een besteld, de eerste flessen ondertussen van een label voorzien. Apparaat werkt prima, alleen de iphone app heeft niet de ronde labels.

Pimmels

Ik was die gammele templates zo zat... >:(

Tuur


Herman

Tja, het is wel een beetje van dit:



;)

j.heesters3

Ziet er allemaal goed uit en makkelijker dan schrijven. Mooie labels en per stuk lekker goedkoop.

Pimmels

Citaat van: Herman op 31-12-2015  14:49 uTja, het is wel een beetje van dit:



;)
Nou nee hoor Herman, had er al eerder naar gekeken maar meer dan 100 euro korting is genoeg om me over de streep te trekken!
Jacques, bedankt voor de tip!

Herman

Niet te snel happen Pimmels :)
Het is zeker een mooi apparaat. Als ik niet genoeg Herma 20 mm stickers had liggen om jaren vooruit te kunnen, wie weet?

Hai

Snelle levering en werkt perfect, inderdaad de iphone kent de ronde labels niet

hans_nwk

Het leek mij ook leuk maar ik heb mijn bedenkingen bij een thermische printer. Al teveel onleesbare, verbleekte kassabonnen gehad.
Hopelijk ben ik te pessimistisch!

Groet,
Hans

Eric v B

Citaat van: hans_nwk op 01-01-2016  12:26 uHet leek mij ook leuk maar ik heb mijn bedenkingen bij een thermische printer. Al teveel onleesbare, verbleekte kassabonnen gehad.
Hopelijk ben ik te pessimistisch!

Groet,
Hans

Zelf heb ik een andere labelprinter van Brother. Deze gebruikt TZE thermische linten. Ik heb een label op de vuilcontainer geplakt en deze staat al jaren buiten in weer en wind maar de letters zijn nog steeds perfect leesbaar.

Eric v B


Jacques

Citaat van: hans_nwk op 01-01-2016  12:26 uHet leek mij ook leuk maar ik heb mijn bedenkingen bij een thermische printer. Al teveel onleesbare, verbleekte kassabonnen gehad.
Hopelijk ben ik te pessimistisch!

Die bedenking is eerder geuit in dit topic. En dit was de reactie.

Citaat van: Peterrr op 29-12-2015  19:02 uDeze blijven goed, en de inkt gewoon zwart... voor maanden zelfs bij mij in de schuur.
Vervaagd niet.

De etiketten voelen heel anders aan de kassabonnetjes. De letters zijn ook veel scherper en donkerder. De tijd zal het moeten uitwijzen maar vooralsnog heb ik er alle vertrouwen in dat deze etiketjes niet gaan vervagen. Dat zou de printer namelijk niet geschikt maken voor professioneel gebruik. En daar is hij wel voor bedoeld.

pipsie

Toch wel een handig apparaat voor een mooie prijs, heb er ook eentje besteld  :)

Peterrr

Het s echt een makkelijk ding (ik heb de QL570) en er kunnen ook leuke zwart wit etiketten mee gemaakt worden.

Er was een topic een 1,5 a 2 jaar geleden waar hij toen ter sprake kwam en dat ging over o.a de Hama en Brouwmarkt ronde stickers.
Ik vond dat een gedoe om goed te printen... ::)
Dit was toen ook geopperd en heb toen zo'n apparaatje gekocht, en heel eerlijk ik vind het genoeg als op de dop staat wat en hoe en de botteldatum.
Ook voor die mensen die mijn brouwsels graag drinken is de kwaliteit van het biertje belangrijker dan een etiket  ;)

Dus ik kan echt iedereen dit ding aanraden, en mooi dat Jacques hem weer onder de aandacht brengt.
Want die gene die hem nu ook hebben besteld en hebben gekregen weten hoe makkelijk hij is.

Grt Peter  :biersmile:

Mike101

Bedankt voor de tip! Al een tijd op zoek naar zoiets. Ik bestel er ook een.

hans_nwk

Citaat van: Jacques op 01-01-2016  16:31 uDie bedenking is eerder geuit in dit topic. En dit was de reactie.

De etiketten voelen heel anders aan de kassabonnetjes. De letters zijn ook veel scherper en donkerder. De tijd zal het moeten uitwijzen maar vooralsnog heb ik er alle vertrouwen in dat deze etiketjes niet gaan vervagen. Dat zou de printer namelijk niet geschikt maken voor professioneel gebruik. En daar is hij wel voor bedoeld.
Dan waag ik de gok ook. Ik weet altijd wel welk bier bij welk nummer hoort (met stift op de dop geschreven) maar dat geldt niet iedereen in huis...

Bedankt voor de tip en het wegnemen van mijn bedenkingen!

Groet,
Hans

sunlight

En hier ook binnen. Werkt perfect.

ejet

Ik heb hem ook maar gekocht, dank je voor de tip Jacques!
Nu nog de ronde labels binnenkrijgen en drukken maar!

Jacques

Citaat van: ejet op 03-01-2016  09:58 uIk heb hem ook maar gekocht, dank je voor de tip Jacques!
Nu nog de ronde labels binnenkrijgen en drukken maar!

Had je die dan niet meteen bijbesteld? Je moet de Brother DK-11218 etiketten hebben. Ik pas even het eerste bericht aan.

ejet

Citaat van: Jacques op 03-01-2016  10:38 uHad je die dan niet meteen bijbesteld? Je moet de Brother DK-11218 etiketten hebben. Ik pas even het eerste bericht aan.
Ik heb de printer bij Staples gekocht (zelfde prijs) echter de labels hadden ze niet op voorraad dus deze heb ik los moeten bestellen, vandaar. Heb inderdaad DK-11218 besteld.
De labels die ik tot nu toe heb geprint zien er mooi uit, scherp en hij werkt fantastisch via wifi. Ben erg tevreden!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.