Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Werkt leuk. Het is even passen en meten maar dan blijf je bezig zullen we maar zeggen.
Dit is een rond etiket die ik net op op de doppen van een brouwsel heb geplakt.De tekst "Jacques Bertens Bierbrouwerij' heb ik gemaakt met Word Art. Bij de software zit een tool waarmee je gedeelten van een scherm kunt knippen. Dat heb ik hier gedaan. Het is hierdoor een plaatje. Andere plaatjes zijn eenvoudig te importeren.Je kunt meerdere tekstvakken aanmaken. Een beetje jammer is dat je met de software geen teksten rond kunt zetten dan wel plaatjes kunt tekenen en dat je daarvoor gebruik moet maken van een ander programma. Maar zoals jullie kunnen zien is het geen probleem om een plaatje gemaakt met een ander programma te importeren.
Het is wel mogelijk om bij de meegeleverde software gebogen of ronde teksten te maken.Je gaat naar opmaak in de bovenste balk.Dan lay-outstijl toepassen en je hebt gebogen teksten.
Zo heb ik inderdaad ook de text gemaakt. Werkt leuk alleen jammer dat je een space van minimaal 2, 2 mm moet houden. Krijg dit ook niet aangepast.
Wat bedoel je? Welke "space"? Ik heb er even met zitten spelen en kan heel veel aanpassen.
De ruimte rondom het stickertje
Hoe komt overigens de pint uit de printer?
Bij mij komen de etiketjes er niet altijd netjes uit:Alles wil nog wel eens wat verschuiven zodat de centrering net niet klopt. Vandaar dat waarschijnlijk de marge niet kleiner is in te stellen dan 2 mm.Groet,Hans
Hebben ze enkel witte etiketten of zijn er ook gekleurde?Gr. Jeroen
Dat passen en meten went erg snel.
Hier kun je zien wat er is:http://www.123inkt.nl/Inktlinten-en-tapes/Brother/Belettering-en-labelsystemen/QL-710W-p31231.html
Ik heb er reeds zo een 100 geprint en deze waren allemaal perfect geprint.Ik gebruik wel de hoge-resolutie modus (300*600 dpi, is toch wel een groot verschil in nauwkeurigheid).Misschien dat dit ook invloed heeft op de uitlijning?