Als enkel de namen van de deelnemers in de lijst zou staan, is al discutabel, maar met al deze gegevens..... Ik heb al een e-mail gestuurd dat deze wijze van handelen in strijd is met de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Hopelijk gaan ze in de toekomst iets zorgvuldiger te werk. Van zo`n grote organisatie zou je iets meer professionele opstelling verwachten.
Een beetje heel erg flauwekul & nonsens als je het mij vraagt. Op dit forum wordt vrolijk meegediscussieerd over wat je naast je 'brouwerij-activiteiten' nog meer onderneemt in je vrije eigen beschermde privé-tijd (denk aan kokkerellen, werk, hoe je vrouw tevreden te houden met je brouwactiviteiten etc.), daarnaast worden er met regelmaat foto's en filmpjes geplaatst van brouwsessies bij mensen in hun privedomein, kun je daarnaast iedereen op dit forum zowat tot op huiskamer niveau traceren via de google-maps functie, zit de helft actief aangesloten bij een brouwclubje en hebben de meeste brouwers onderling al regelmatig elkaar de hand geschud bij zo'n clubje of elkaar op het een of andere kampioenschap gezien. Bovendien..., veel van ons doen al jaren mee met de Brand wedstrijd en hebben elkaar daar ook al regelmatig gezien en kennen meer van elkaar dan de gemiddelde buren in Nederland.....
En dan beginnen over de 'Wet Bescherming Persoonsgegevens'?? Arghhhhh

!!! Kom op zeg, ik snap dit pietluttige niet...
Hartelijke groet, Willem Alexander