4-06-2016 Brand Bierbrouwwedstrijd 2016

Gestart door Hoppenbrouwers, 18-12-2015 09:03 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

John


LRFokken

Citaat van: Hay op 12-01-2016  10:59 uBij brand hebben ze ook kleine kratten met 12 flesjes in.
Dus daarom vind ik het onlogisch.

CiteerDe negen biersoorten van Brand krijgen een fles met een reliëf van het logo van de Brand Bierbrouwerij. De verschillende varianten onderscheiden zich door een eigen neklabel in een aparte kleurstelling. De kleuren worden doorgevoerd naar de kroonkurk waardoor het duidelijker wordt om welk product het gaat. Ook het uiterlijk van het krat verandert, er komt één 24 vaks-krat. - See more at: http://www.marketingonline.nl/artikel/brand-bier-nieuwe-fles-en-krat#sthash.ij4vY62U.dpuf


Kratjes met 12 flesjes zijn inmiddels passé

Jacques

Citaat van: Hay op 12-01-2016  10:59 uBij Brand hebben ze ook kleine kratten met 12 flesjes in.
Dus daarom vind ik het onlogisch.

Niet meer sinds de invoering van de nieuwe flessen heb ik begrepen.

Eric v B

Is het wel toegestaan om brouwzouten te gebruiken in de Porter voor de Brand wedstrijd?

Jacques

Citaat van: Eric v B op 15-01-2016  22:35 uIs het wel toegestaan om brouwzouten te gebruiken in de Porter voor de Brand wedstrijd?

Lijkt mij van wel. Ook volgens het Reinheitsgebot is het gebruik van brouwzouten toegestaan.

William

Citaat van: Eric v B op 15-01-2016  22:35 uIs het wel toegestaan om brouwzouten te gebruiken in de Porter voor de Brand wedstrijd?

Lijkt me wel. Is een hulpstof / processing aid. Die hoeven niet op de ingredientendeclaratie

Eric v B

Bedankt. Ik wilde het even zeker weten. Zou toch jammer zijn dat je het lekkerste bier hebt gemaakt en dan gediskwalificeerd wordt door een paar ml/mg brouwzouten.

bierfan

Ik geloof niet dat het allerlekkerste biertje gediskwalificeerd wordt...

Drents Hopbier

Citaat van: Drents Hopbier op 20-12-2015  13:03 uEigenlijk een volle krat met lege flesjes.

Zojuist de etiketten ontvangen. Ik ben wel benieuwd of het code nummer staat voor het aantal deelnemers (>100).

Hopbier

Bart LJ


William


Eric v B

Citaat van: Drents Hopbier op 16-01-2016  12:15 uZojuist de etiketten ontvangen. Ik ben wel benieuwd of het code nummer staat voor het aantal deelnemers (>100).

Hopbier

Ik heb > 150.

Hay


William

En ik heb me zojuist ingeschreven. Midden februari brouwen :brouwen:

Hay

Maar ja we moeten ons afvragen of dit nog zin heeft, als Eric toch al de lekkerste brouwt :weetniet:

orangeloo

Ik ook net ingeschreven.... stel je voor dat ze ineens een maximum aan deelnemers vast stellen....  ^-^
Dan heb ik voor niks een "Brand" porter gebrouwen. Ben overigens niet bang dat die dan niet op komt hoor  :biersmile:

Johnny Stardust


Eric v B

Citaat van: Hay op 16-01-2016  14:52 uMaar ja we moeten ons afvragen of dit nog zin heeft, als Eric toch al de lekkerste brouwt :weetniet:
;D

orangeloo


Citaat van: Hay op 11-01-2016  21:30 uIk dacht dat je 12 flesjes moest inleveren?

Citaat van: Eric v B op 11-01-2016  21:31 uDe overige 12 mag je houden.

Of een tweede poging wagen en daar de andere twaalf voor gebruiken.
En dan de beste kiezen om in te zenden.  :brouwen:

Jacques

Citaat van: Orangeloo op 20-01-2016  07:01 uOf een tweede poging wagen en daar de andere twaalf voor gebruiken.
En dan de beste kiezen om in te zenden.  :brouwen:

Goed plan volgens mij!

Drents Hopbier

Citaat van: Jacques op 20-01-2016  17:04 uGoed plan volgens mij!

Je kunt ook de flesjes gebruiken als je Brand Zwaar Blond hebt gedronken.

HHopbier

orangeloo

Citaat van: Jacques op 20-01-2016  17:04 uGoed plan volgens mij!

Ach, ik heb zo mijn momenten.  ^-^

Hoe land duurt het ongeveer voor het kratje wordt bezorgd?
Er staat  binnen 3 weken, maar zit er eigenlijk op te wachten.
Maar dit zou inderdaad een optie zijn.  :brouwen:

Citaat van: Drents Hopbier op 20-01-2016  18:42 uJe kunt ook de flesjes gebruiken als je Brand zwaar blond hebt gedronken.

HHopbier

Jacques

Citaat van: Drents Hopbier op 20-01-2016  18:42 uJe kunt ook de flesjes gebruiken als je Brand Zwaar Blond hebt gedronken.

Dat kan. Maar Brand levert ook nieuwe bierdoppen bij de flessen. Die heb je dan niet.

orangeloo

Citaat van: Jacques op 20-01-2016  21:02 uDat kan. Maar Brand levert ook nieuwe bierdoppen bij de flessen. Die heb je dan niet.

Brand doppen zeker, hmm dat is dan weer jammer.
Maar ik wil zeker niet mopperen. Vorige keer moest ik zelf voor de flessen zorgen, dus mij hoor je niet mopperen.

Tjardo

Helaas maar 15 bierdoppen, ik wil graag 2 verschillende recepten brouwen en beide in 12 Brand flesjes vullen maar ik zal nu dus voor een van de twee brouwsels eigen bierdoppen moeten gebruiken (het best gelukte biertje wil ik dan natuurlijk insturen)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.