Verloting Muntons carbonation drops aangeboden door Brouwland

Gestart door Jacques, 09-12-2015 21:42 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gamin46


joosting87


DenMaarten

Net ook ingeschreven, leuke actie en ben eigenlijk wel benieuwd naar de carbonation drops.

Jelmer P


dutch food geek


Thamerdal


duonra


Jacques

Citaat van: abroeders op 10-12-2015  08:23 uOok ingeschreven.

Het scherm formulierreacties werkt heel langzaam bij.. vandaar dat ik er 2x op sta. Na het inschrijven duurt het enkele minuten voordat je naam verschijnt.

Ik heb je dubbele inschrijving verwijderd. Daarnaast heb ik de tekst van het eerste bericht in dit topic aangepast. Net als bij het brouwen is er een beetje geduld nodig.

Tjardo


Jacques

Citaat van: Thamerdal op 10-12-2015  12:41 u4 uur later; nog niet op de lijst verschenen?

Dat is wel veel geduld. Kennelijk is er bij het verzenden iets mis gegaan. In dit geval ligt het opnieuw invullen voor de hand. Overigens raad ik iedereen aan om het scherm te vernieuwen als je wilt kijken of je op de lijst staat.

Thamerdal

Citaat van: Jacques op 10-12-2015  21:50 uDat is wel veel geduld. Kennelijk is er bij het verzenden iets mis gegaan. In dit geval ligt het opnieuw invullen voor de hand. Overigens raad ik iedereen aan om het scherm te vernieuwen als je wilt kijken of je op de lijst staat.
Nog maar een keer ingevuld dan  :proost:

rvvliet78


Jacques

Citaat van: Thamerdal op 10-12-2015  22:07 uNog maar een keer ingevuld dan  :proost:

Ik zie je niet verschijnen. Mogelijk moet je een andere bowser gebruiken. Welke gebruik je?

Thamerdal

Citaat van: Jacques op 10-12-2015  22:28 uIk zie je niet verschijnen. Mogelijk moet je een andere bowser gebruiken. Welke gebruik je?
Chrome.
Ik had zojuist overigens een iets ander lijstje vragen als vanmiddag?

Pimmels


Jacques

Citaat van: Thamerdal op 10-12-2015  22:34 uChrome.
Ik had zojuist overigens een iets ander lijstje vragen als vanmiddag?

Dan heb je waarschijnlijk het evalutieformulier van Brouwland ingevuld...

Thamerdal

Nou ja laat maar, te veel gedoe voor een paar suikerklontjes...

Ger Debije


Thinde


Biermagneet


tdp


van


Anton


HuygenMeester


bertvandermeer


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.