Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Ook ingeschreven.Het scherm formulierreacties werkt heel langzaam bij.. vandaar dat ik er 2x op sta. Na het inschrijven duurt het enkele minuten voordat je naam verschijnt.
4 uur later; nog niet op de lijst verschenen?
Dat is wel veel geduld. Kennelijk is er bij het verzenden iets mis gegaan. In dit geval ligt het opnieuw invullen voor de hand. Overigens raad ik iedereen aan om het scherm te vernieuwen als je wilt kijken of je op de lijst staat.
Nog maar een keer ingevuld dan
Ik zie je niet verschijnen. Mogelijk moet je een andere bowser gebruiken. Welke gebruik je?
Chrome.Ik had zojuist overigens een iets ander lijstje vragen als vanmiddag?