Kerstsmis 2015 !!!

Gestart door Biermagneet, 24-12-2015 19:03 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Biermagneet

Iedereen een vrolijk en mooi kerstfeest toegewenst, dat ie ook in deze dagen mag smaken!  :proost:

hetspook

Ook van mij..👍

j.heesters3

Heb met mijn familie afgesproken dat we 1e Kerstdag mijn eerste bier gaan proberen. Een Irish Red Ale. Heb hem al een keer geproefd en het smaakte  erg lekker. In ieder geval iedereen een zalige Kerst, een gelukkig, gezond en brouwbaar 2016 gewenst.

Jos

Peterrr

Iedereen een fijne tijd toegewenst!
 :degroeten:

Peter

orangeloo


Adbrouwt


William

Ik zal jullie maar niet trakteren op mijn favoriete kerstsong van de Vandals.

Allemaal fijne feestdagen toegewenst

Puck

Iedereen hele fijne dagen! Moge het bier rijkelijk aanwezig zijn, maar zonder nare nasmaak. Ik ben al begonnen :biersmile:

marcel-g

merry x-mas....oeps sorry jacques
vrolijk kerst feest

abroeders

Iedereen een fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en bierig 2016!

PrinsHeerlijk

Allen, fijne feestdagen!! Opdat we volgend jaar er weer wat moois van gaan brouwen  :brouwen: :proost:

Emanuel

Citaat van: j.heesters3 op 24-12-2015  19:10 uHeb met mijn familie afgesprokdn dat we 1e Kerstdag mijn eerste bier gaan proberen. Een Irish Red  Ale. Heb hem al een keer geproefd en het smaakte  erg lekker. In ieder geval iedereen een zalige Kerst, een gelukkig, gezond en brouwbaar 2016 gewenst.

Jos

Het eerste biertje wat mijn zwager en ik hebben gebrouwen, een Tripel, gaan we ook deze kerst met de familie proberen. Ondanks alle aanloopproblemen is het toch nog een heerlijk biertje geworden.

Prettige feestdagen en een goed 2016 gewenst.

Jacques

Iedereen fijne dagen met veel lekker bier!

illsn-z

Iedereen fijne feestdagen. Laat het bier smaken.

RienP

Allemaal fijne kerstdagen gewenst en dat het eigen bier de tafel mag sieren.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.