Danny gaat ook brouwen

Gestart door Danny-L, 05-12-2015 14:35 u

Vorige topic - Volgende topic

Danny-L

Ik ben Danny, 48 jaar uit het mooie Brabantse Rosmalen. ik ben nu nog aan het koudbrouwen maar ga bij De Roerstok een brouwcursus volgen en daarna ga ik echt brouwen.
Leuke hobby om thuis te doen en nog leuker om het resultaat te delen met anderen.
Mijn biervoorkeuren zijn volle donkere bieren. maar in het juiste gezelschap smaakt ieder bier.
Ik heb wel gemerkt bij het lezen binnen het forum dat iedereen elkaar graag helpt. Super.
Ben er ondertussen ook wel achter gekomen dat je hor en dol kunt worden van alle variabelen in het brouwen. Ik zal mijn enthousiasme nog moeten indammen, en keuzes moeten gaan maken.
Proost!

Bennemans

Danny,
zet hem op en welkom hier op het forum.
Veel plezier met het brouwen.

broeder

Hoi,
Welkom in de brouwwereld.
Tja, mogelijkheden te over, biertypes en smaken te over, technieken volop keus...
Dat maakt de hobby zo leuk en interessant.
Maar koudbrouwen kende ik nog niet.
Succes en maak er wat lekkers van.
Groet broeder Willem

wilbertd

j.heesters3

Citaat van: Danny-L op 05-12-2015  14:35 uIk ben Danny, 48 jaar uit het mooie Brabantse Rosmalen. ik ben nu nog aan het koudbrouwen maar ga bij De Roerstok een brouwcursus volgen en daarna ga ik echt brouwen.
Leuke hobby om thuis te doen en nog leuker om het resultaat te delen met anderen.
Mijn biervoorkeuren zijn volle donkere bieren. maar in het juiste gezelschap smaakt ieder bier.
Ik heb wel gemerkt bij het lezen binnen het forum dat iedereen elkaar graag helpt. Super.
Ben er ondertussen ook wel achter gekomen dat je hor en dol kunt worden van alle variabelen in het brouwen. Ik zal mijn enthousiasme nog moeten indammen, en keuzes moeten gaan maken.
Proost!
Succes met de cursus bij De Roerstok, was leuk, leerzaam en zeer goed verzorgd. Bovendien was het gezellig om met elkaar te brouwen. De twee cursusleiders Herman en Theo zijn zeer behulpzaam en ook als je weer thuis bent, kun je hen altijd benaderen voor hulp en/of advies. Succes ermee en misschien zie ik je nog wel eens op een clubavond van de Roerstok.

Biermagneet

Welkom en veel brouw- en leerplezier!

Danny-L

Ondertussen ruim 7 jaar aan het brouwen en in 2022 clubkampioen geworden bij De Roerstok.
Een hele mooie hobby en ik ben ondertussen zeer veel leuke mensen tegengekomen.

Jacques

Citaat van: Danny-L op 07-03-2023  20:54 uOndertussen ruim 7 jaar aan het brouwen en in 2022 clubkampioen geworden bij De Roerstok.
Een hele mooie hobby en ik ben ondertussen zeer veel leuke mensen tegengekomen.

Tot vrijdag Danny. Het gaat een heel leerzame clubavond worden. De gastspreker weet erg veel over gist.

broeder

Citaat van: Jacques op 07-03-2023  22:07 uHet gaat een heel leerzame clubavond worden.
Tja... dat mis ik nou in Hilversum, een club als de Roerstok.
We hebben wel een brouw/vrienden/huiskamerclub, heel gezellig met 3 a 4 keer per jaar een gezamenlijke brouwdag.
Maar ik mis wel eens diepgaande brouwkennisverrijking (mooi woord toch?).
Om buiten Hilversum te komen zijn mijn mogelijkheden om te reizen nu te klein (longcovid) . Gelukkig is Hobbybrouwen.nl een prima alternatief.
groet broeder Willem

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.