Probeersel etiket

Gestart door illsn-z, 12-11-2015 19:56 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

illsn-z

Pas begonnen met het brouwen, maar toch al wezen wat geprobeerd om een etiket te maken voor mijn brouwsels. graag jullie mening. tekst en alles moet nog aangepast worden. gaat om het idee ;)


Adbrouwt

Mooi gemaakt. Ook grappig dat je zoveel tips geeft wanneer je het kunt drinken. Ik zou het bijna niet durven drinken na een zware dag werken omdat ik barst van de dorst  ;) Mijn etiketten lijken meer op een bladzijde uit mijn brouwlogboek.

Jeukstaardt

Mooi logo! De tekst small batch craft beer vind ik ook goed gevonden.

joosting87

Zorg dat je tekst leesbaar is. Want als je dit gaat printen... zeker die zwarte tekst.
Verder zou ik geen witte, zwarte, rode tekst gebruiken. Maar 1 tekstkleur (houdt het wat rustiger). Dit geldt ook voor lettertype.

Ach wat zeur ik ook...haha... Ik ben misschien wat te zakelijk en sober wat dat betreft.

Roelof

Etiketten ontwerpen is een 2e hobby er bij . Deze ziet er mooi uit  illsn-z.
MAAR   ;D Na 30 jaar brouwen gebruik ik deze etiketten.



Wel zo makkelijk als je je flesjes hergebruikt.

mr.chelsea

Origineel! Niks mis mee! En op een fles hoort een etiket!

Battum80

Citaat van: mr.chelsea op 17-11-2015  19:49 uOrigineel! Niks mis mee! En op een fles hoort een etiket!

In een fles hoort bier... Over de rest kan je discussiƫren... ;p

Snor

Citaat van: mr.chelsea op 17-11-2015  19:49 uOrigineel! Niks mis mee! En op een fles hoort een etiket!
Mee eens! Natuurlijk is het geen 'MUST", maar het oog wil ook wat, en een etiket geeft je biertje toch wat meer cachet.
Ik vind de poging van Illsn-z heel geslaagd!

Roelof

Citaat van: Snor op 17-11-2015  21:21 uMee eens! Natuurlijk is het geen 'MUST", maar het oog wil ook wat, en een etiket geeft je biertje toch wat meer cachet.
Ik vind de poging van Illsn-z heel geslaagd!
Helemaal mee eens.

illsn-z

Dankje,
ben er nog een beetje mee bezig, tekst en kleur en alles. Wordt meer voor de flesje die ik ga weggeven ;)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.