Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Brewpi store  (gelezen 8041 keer)

Offline Rich

• Super lid
  • Land: nl
  • Tonight let it be Schraderbräu
Brewpi store
« Gepost op: 07-11-2015 22:30 u »
Elco Jacobs, de man achter de Brewpi vergistingscontroller en -software verkoopt sinds kort ook materiaal zoals custom made RVS fittingen, warmtespiralen en pompen. Ziet er gelikt uit allemaal (dit forum kennende zullen velen het 'te duur', 'je kan het ook zelf maken' etc vinden, ieder zijn meug denk ik dan maar). Ik heb recentelijk een zeer positieve ervaring gehad nav een aankoop bij hem en ik vind het toch de moeite waard om deze tip met jullie te delen:

https://store.brewpi.com/

(Ik heb overigens geen enkel belang in zijn onderneming. Ik zag dat er wel eens minder positief op dit soort posts wordt gereageerd, ik hoop dat mijn bijdragen in het verleden bewijzen dat ik geen spamaccount ben ;) )

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Zooms

• ABV De Bierkaai
  • Senior lid
  • www.debierkaai.net
Re: Brewpi store
« Reactie #1 Gepost op: 08-11-2015 11:05 u »
Ik vond de prijzen juist enorm meevallen.Daar moet je echt je best voor doen om dat zelf te maken (heel iets anders dus dan een 'veredelde STC1000 waar al een stekker aangezet' is voor € 60).

Deze shop is echt wel de moeite waard.

Offline rajd

• Super lid
  • Elk antwoord is slechts een vraag verwijderd.
« Reactie #2 Gepost op: 08-11-2015 11:10 u »
Ziet er goed uit, m.i. geen "graai-prijzen".. Leuk dit :)

Offline Adbrouwt

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Wordt wort bier dan wordt wort vergist
    • ABV de bierkaai
« Reactie #3 Gepost op: 08-11-2015 11:42 u »
Goed dat je het gepost hebt. Soms wordt een kritsche post persoonlijk op genomen.  Zoals je al zegt ieder zijn ding. Bedankt voor de tip

Offline Marco R

• Eerste berichten geplaatst
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 23-11-2015 22:54 u »
Let op, de prijzen zijn zonder BTW.

Offline Rich

• Super lid
  • Tonight let it be Schraderbräu
« Reactie #5 Gepost op: 24-11-2015 12:07 u »
Ja dat vind ik ook vervelend. Je ziet het wel in het karretje als je een account hebt aangemaakt en de site weet dat het naar Nederland verstuurd wordt maar het hoort gewoon netjes bij de producten te staan. Ik snap zijn overweging wat betreft internationale levering maar volgens mij moet je in Nederland prijzen incl btw tonen als je aan particulieren levert.

Offline Januzz

• Boven 10 berichten
  • *
  • ..
« Reactie #6 Gepost op: 24-11-2015 23:43 u »
Beetje omslachtig inderdaad en het lijkt zeker alsof het incl prijzen zijn, als je dan uiteindelijk af gaat rekenen ben je ineens 21% duurder uit  >:(.  Je kunt ook zonder account dit zien maar dan moet je eerst 1 item in je shopping cart gooien, je cart bekijken en dan het juiste land selecteren.

Buiten dat verkoopt hij wel echt top-spullen! Die hight flow hose barbs, custom made camlocks en moeren met inkeping voor siliconenring zijn perfect voor je zelfbouw ketel(s) .Ik heb voor mijn BIAB ketel een flink aantal onderdelen gekocht, en kan alleen maar zeggen dat het hoge kwaliteit is, en ik erg blij ben dat ik mijn spullen hier gekocht heb. Ook op vragen via de mail werd uitgebreid geantwoord en kreeg ik diverse tips hoe het 1 en ander het beste te installeren

grt

Jan

Offline scartsjer

• Junior lid
  • **
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #7 Gepost op: 29-01-2016 13:12 u »
Wat een oplichter ... prijzen staan duidelijk direct inc. tax op de website pas als je bij de checkout de transport kosten berekend komt er nog eens 21% overheen.

Offline Brouwers

• Peels Bierbrouwersgilde
  • Super lid
« Reactie #8 Gepost op: 29-01-2016 13:24 u »
Wat een oplichter... Prijzen staan duidelijk direct inc. tax op de website pas als je bij de checkout de transport kosten berekend komt er nog eens 21% overheen.
Ik weet niet hoor, maar er staat nergens bij de prijzen bij dat het inclusief BTW is. Sterker nog dit staat op de begin pagina van de brewpi store

Weet niet hoe het met de regels zit, maar ben wel van mening dat het wat duidelijker mag zijn dat het exclusief BTW is. Maar om dit nu oplichterij te noemen gaat wel erg ver

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #9 Gepost op: 30-01-2016 15:54 u »
Wat een oplichter ... prijzen staan duidelijk direct inc. tax op de website pas als je bij de checkout de transport kosten berekend komt er nog eens 21% overheen.

??? "All prices are excluding tax. 21% VAT is applied to orders from the EU." wil zeggen dat de prijzen exclusief BTW zijn. Dat staat heel duidelijk op hun website. Dat dit ook geldt voor vervoersprijzen heb ik al heel wat keren mogen ondervinden.

Offline Nozem

• Senior lid
  • Zelf b(r)ouwen is leuker!
« Reactie #10 Gepost op: 12-03-2016 21:14 u »
Doordat BrewPi zich voornamelijk op particulieren richt vind ik het zeker niet netjes en duidelijk om op deze manier de prijzen ex. BTW te vermelden.

Maar heeft iemand onlangs nog wat besteld bij BrewPi? Ik krijg al een aantal weken geen gehoor per mail en telefoon, leeft Elco nog?

Offline Brouwers

• Peels Bierbrouwersgilde
  • Super lid
« Reactie #11 Gepost op: 12-03-2016 22:24 u »
Doordat BrewPi zich voornamelijk op particulieren richt vind ik het zeker niet netjes en duidelijk om op deze manier de prijzen ex. BTW te vermelden.

Maar heeft iemand onlangs nog wat besteld bij BrewPi? Ik krijg al een aantal weken geen gehoor per mail en telefoon, leeft Elco nog?
Volgens mij verkopen ze veel in het buitenland, dan is exbtw niet zo vreemd. Heb je al via het brewpi forum geprobeerd? Zie dat Elco daar redelijk actief is. Wat is het probleem eigenlijk?

Offline Nozem

• Senior lid
  • Zelf b(r)ouwen is leuker!
« Reactie #12 Gepost op: 13-03-2016 11:23 u »
Wat is het probleem eigenlijk?

Dat ik geen contact meer met hem krijg per mail of telefoon.

ThomasM

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 13-03-2016 13:29 u »
Ik vind het ook redelijk aardig prijzen. Jammer dat er dus nog wel 21% overheen gaat, maar dan nog. Ook heb ik altijd respect gehad voor brewpi, heel gaaf product!

Offline VtX

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #14 Gepost op: 13-03-2016 19:04 u »
Dat ik geen contact meer met hem krijg per mail of telefoon.

Ik had hetzelfde, Elco blijkt het erg druk te hebben momenteel.
Gewoon of even geduld of even de prioriteit via mail duidelijk maken, dat werkte voor mij in ieder geval wel.

Misschien niet altijd de goedkoopste, maar wel goed voor elkaar en mooi spul vind ik.

Offline EvdBroek

• Super lid
  • Selissen Bier
« Reactie #15 Gepost op: 13-03-2016 19:14 u »
Ja maar als hij niet reageert is dat natuurlijk erg vervelend en klant onvriendelijk

Tags: