Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Chinese 5 liter vaatjes / Easydraft vaatjes  (gelezen 40805 keer)

Offline Knobby

• Super lid
  • Land: nl
  • IBU-lid
Re: Chinese 5 liter vaatjes / Easydraft vaatjes
« Reactie #175 Gepost op: 23-05-2019 15:25 u »
Bedankt voor de reacties en tips, ik heb inderdaad al van die taptuiten besteld om het druppen en ook aankoeken tegen te gaan. Dit werkt wel goed op zich. Goede tip van het speciale tapvet, ik wil natuurlijk wel een mooie kraag.
Vwb het vullen zal ik inderdaad proberen eens te werken met een gekoeld fust. en de druk zo min mogelijk laten zijn. Ik ben benieuwd!
Je wilt de druk van je ontvangende vat juist bijna hetzelfde hebben als je donor vat, als het ontvangende vat geen of veel lagere druk heeft krijg je juist schuimvorming in je ontvangende vat.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Snotje

• Senior lid
  • Brouwerij Snotje
« Reactie #176 Gepost op: 29-05-2019 22:17 u »
Als je onder de 22 euro wil blijven (vrijgesteld van douane kosten) omdat je het er niet op wil gokken kan je hier een 2l vaatje kopen voor net onder de 22 euro inc verzenden. Was even zoeken in de eindeloze zooi op Ali:
https://s.click.aliexpress.com/e/SL0jK2Pj5

Offline Richard3

• Vol lid
  • Kunnen wij het brouwen?? Nou en of !!
« Reactie #177 Gepost op: 29-05-2019 22:31 u »
2 liter is mij te klein, ik wacht af tot braumarkt die van 5 liter weer op voorraad heeft, of ik wacht tot die keg's van 10 liter weer te koop zijn bij mega direct.

Tags: thuistap