Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gezocht vergistingsvat 30/40 liter met waterslot en kraantje  (gelezen 1240 keer)

Offline barkli

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Hoi,

Ben op zoek naar een vergistingsvat van ongeveer 30/40 liter met waterslot en kraantje.
Liefst omg. tilburg of opsturen.

mvg

barkli

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Bennemans

• Super lid
  • Land: nl
  • Bier hier..... dank u wel.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Gezocht vergistingsvat 30/40 liter met waterslot en kraantje
« Reactie #2 Gepost op: 01-11-2015 22:15 u »
www.Brouwmarkt.nl

Waarom specifiek verwijzen naar Brouwmarkt? Alle leveranciers hebben dergelijke vaten. In de buurt van Tilburg kan barkli terecht in Kaatsheuvel bij de Drie Horne.

Maar ik denk dat barkli niet op zoek is naar een nieuw gistvat maar naar een gebruikt gistvat.

Offline Bennemans

• Super lid
  • Bier hier..... dank u wel.
« Reactie #3 Gepost op: 01-11-2015 23:06 u »
Dat kan best Jacques... maar als het om verzenden gaat dan maakt het bijna geen verschil.
En je hebt gelijk als ik meer alternatieven had moeten aangeven, dit was voor mij het gemakkelijkste antwoord.

Voor wat betreft 2e hands... Misschien dat Marktplaats ook een uitkomst bied(t) (?).

Offline beermenke

• Super lid
  • Brouwerij De Sjravelaer
« Reactie #4 Gepost op: 02-11-2015 11:29 u »
22 liter melkemmer en vergist er 15 liter in.
Op deksel een bout gelast en in het witte buisje een moer en draai deze omhoog. zo wordt de draad gespannen en drukt de deksel luchtdicht op de rubberen ring.

Tags: