Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Jos van Dijks brouwinstallatie  (gelezen 22847 keer)

Offline Gio

• Senior lid
  • Orde der vrienden van het levend bier !
Re: Jos van Dijks brouwinstallatie
« Reactie #25 Gepost op: 06-01-2006 22:19 u »
Hoi Jos,

Ik ben al een tijdje op zoek naar RVS geperforeerd plaat om een schijf van 60 cm uit te halen.
Jij noemde staal en constructiebedrijven.
Ik ben bij verschillende geweest maar deze leveren alleen platen van 2000 x 1000 mm.
En kosten maar liefst 225,- excl.

Heb jij nog andere tips?

p.s. ik woon in den Bosch

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline jdijk

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen, een heerlijke hobby!
« Reactie #26 Gepost op: 16-01-2006 17:32 u »
hallo gio,

Je kunt het best bij bedrijven informeren die Rvs verwerken ,als je geluk hebt hebben ze wellicht nog een stukje Rvs filterplaat liggen, een grote plaat wordt natuurlijk veel te duur.
Je moet dus op verschillende plaatsen even informeren en een beetje geluk hebben.

Succes,

Jos

Offline rickdekikker

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • i am not as think as you drunk i am
« Reactie #27 Gepost op: 16-01-2006 23:28 u »
misschien een hele vreemde oplossing maar als je een kolomboormachine hebt die niet te snel draait dan kun je met een kobaltboor je eigen geperforeerde rvs
plaat maken.
Inderdaad veel werk maar wel voordeliger dan 225 euro.

Hoe groot moeten de gaten zijn, want ik kom af en toe wel eens wat tegen.