Hobbybrouwen > Tips

Inkbird ITC-308 (het alternatief voor de STC-1000)

<< < (2/32) > >>

Adbrouwt:

--- Citaat van: Eric v B op 26-10-2015  18:44 u --- 15,-? hoe zit het dan met wcd's, snoeren en stekkers? Die zal je toch ook nog nodig hebben?

--- Einde van citaat ---
Daar heb je een punt Eric. Ik had nog een hoop oud spul liggen dus dit kan voor iemand anders wat duurder uitvallen. Maar volgens mij hebben al die euro winkels genoeg goedkoop spul liggen voor een paar euro.

EvdBroek:
Een STC is inderdaad veel goedkoper. Het in elkaar zetten is ook niet moeilijk, zelfs voor niet techneuten. Van klooien met een lamp is ook geen sprake... Dus waarom zou je daar meer dan 4x zo veel voor gaan betalen

Hay:
Volgens mij lees je niet goed hierboven was al gesteld dat je er met 15 euro niet komt.
En ik vind het een hele goeie tip, voor mij is het wel wat.
Ik kan alles zelf maken maar heb niks met elektronika en heb daarom ook een stc-1000 van Eric te leen.
En zover ik weet heeft Gunnar niks met dat bedrijf te maken en is het dus ook geen reclame maar een tip.
Dank je wel Gunnar.

Eric v B:

--- Citaat van: EvdBroek op 26-10-2015  18:49 u ---Een STC is inderdaad veel goedkoper. Het in elkaar zetten is ook niet moeilijk, zelfs voor niet techneuten. Van klooien met een lamp is ook geen sprake... Dus waarom zou je daar meer dan 4x zo veel voor gaan betalen

--- Einde van citaat ---
Klopt allemaal. Een zelfgebouwde RIMS, Herms of weet ik veel wat zijn allemaal veel goedkoper dan een BrauMeister, Grainfather, etc. Maar toch zijn er mensen die liever kiezen voor een kant en klare oplossing zoals bijv. de InkBird ipv een STC-1000.
Ik heb overigens geen aandelen in de InkBird. Zelf heb ik een BrewPi. Die is nog veel duurder dan de InkBird en zeker niet plug & play.

EvdBroek:

--- Citaat van: Hay op 26-10-2015  19:14 u ---Volgens mij lees je niet goed hierboven was al gesteld dat je er met 15 euro niet komt.

--- Einde van citaat ---
Nou nou... Die post kruiste mijn post! Overigens had ik zelfs ook alle benodigde onderdelen thuis liggen, dus was wel degelijk voor 15 euro en een uurtje werk klaar. Maar als je meer geld wil uit geven is dat ieders keuze

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie