Recepten > Bewezen recepten

OBBK 2015 C2 IPA (USA)

<< < (2/4) > >>

orangeloo:

--- Citaat van: RienP op 03-10-2015  23:39 u ---Gefeliciteerd. Bijna een sMasH bier. Beetje aparte opmerking over CITRA. Zo nieuw is deze hop toch ook niet meer.

--- Einde van citaat ---

Citra is inderdaad niet nieuw, maar wie gebruikt deze als single hop... dat zijn er vast een stuk minder.
Ik denk dat daar het onbekende zit. En wij weten dat het Citra was, maar dat weet de keurmeester natuurlijk niet  :brouwen:

RGeraads:
Ik had de eer dit bier te mogen keuren. Ik herkende de hop niet als Citra, maar zoals eerder werd opgemerkt zijn er niet veel bieren met single hop Citra. Zelf brouw ik al meer als 5 jaar, maar heb nog nooit met Citra gebrouwen. Nogmaals mijn felicitaties voor dit mooie bier!

Dund:
@raymond het is je vergeven 😀

Volgende brouwsel verplicht een ipa-tje met citra en dan praten we nergens meer over 😜

Ik ben er zelf heel erg fan van, ik gebruik hem toch wel regelmatig in ipa's of als toets in een tripel.

RGeraads:
Toevallig heb ik wel Citra liggen wat ik onlangs mee heb genomen van Brouwmarkt. Er staat een IPA op de planning met Citra, Eldorado en Simcoe hop. Ben erg benieuwd hoe deze combinatie uitpakt.

Sjaak_Deventer:

--- Citaat van: RGeraads op 04-10-2015  11:35 u ---Toevallig heb ik wel Citra liggen wat ik onlangs mee heb genomen van Brouwmarkt. Er staat een IPA op de planning met Citra, Eldorado en Simcoe hop. Ben erg benieuwd hoe deze combinatie uitpakt.

--- Einde van citaat ---

Prima idee!!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie