Loterij toegangskaarten BrouwPlus aangeboden door Brouwmarkt

Gestart door Jacques, 02-10-2015 23:43 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Door mee te doen aan deze loterij had je een hele hoge kans. Ongeveer 1 op 2!

De winnaars zijn:
Zooms
Johnny Stardust
D_Reamzzz
homoeccentricus
ouwetoeter
franske
Bennemans
snor
waaslandwolf
Ger debije
jake99
Wolter
Marcel R
Puck
willemu
koffie
kiekumgaon
Ronnie
Meyerhj
goom
Adbrouwt
krek zat
Jerome
marbroer
Orangeloo

Iedereen van harte gefeliciteerd.
De e-mailadressen van de winnaars worden door mij doorgegeven aan Brouwmarkt zodat de e-tickets aan jullie gezonden kunnen worden.



Voor de leden van het forum stelt Brouwmarkt 25 toegangskaarten (e-tickets) beschikbaar voor BrouwPlus, een beurs die op 17, 18 en 19 oktober 2015 in Antwerpen zal worden gehouden. De kaarten hebben een waarden van € 10 per stuk.
Voor meer informatie over de beurs zie http://www.brouwplus.eu

Aan de loterij kan worden deelgenomen door invulling van een Google formulier. Dit kun je doen voor 6 oktober 2015 om 21:00 uur.
De reacties worden automatisch opgeslagen in een spreadsheet. Je lotnummer is het nummer van de rij in de spreadsheet. Met behulp van een online digitale dobbelsteen zullen de prijswinnaars worden bepaald.

Naast het invullen van het formulier zijn de deelnemers ook verplicht een reactie te plaatsen in dit topic. Het is de bedoeling dat deze reactie heel kort is, bijvoorbeeld de mededeling dat het formulier ingevuld is. Graag niet discussiëren over het nut en de noodzaak van de beurs. Daarvoor is een ander topic aangemaakt. Zie hier.
 
Per forumlid mag één keer het formulier worden ingevuld. Indien je tot de winnaars behoort zal je e-mailadres door mij worden doorgegeven aan Brouwmarkt zodat met jou contact kan worden opgenomen voor het verzenden van de toegangskaart.

Veel geluk toegewenst met de loterij.





Zie hieronder voor de ingevulde formulieren.

Hay


Puck

Ingevuld! Wil geen discussie maar maak wel een kanttekening: "Kijk na 14 februari op het forum of je tot de prijswinnaars behoort."

Snor

Citaat van: Puck op 03-10-2015  00:20 uIngevuld! Wil geen discussie maar maak wel een kanttekening: "Kijk na 14 februari op het forum of je tot de prijswinnaars behoort."

Haha, dat was mij inderdaad ook opgevallen!

Ger Debije



jake99


cow


michmuis


Thamerdal


Adbrouwt


El Pastor Belga (MaJa)


Jacques

Citaat van: Puck op 03-10-2015  00:20 uIngevuld! Wil geen discussie maar maak wel een kanttekening: "Kijk na 14 februari op het forum of je tot de prijswinnaars behoort."

Aangepast. Het was gisterenavond al laat.

Ronnie

Ook ingevuld,
mooi geschenkje van een leverancier die van aanpakken weet!

Jerome


foz


koffie


Snor


Marcel R


meyerhj


Wolter

Ook aangemeld. Leuke actie. (Bierkaaiers...bedankt voor de tip)


ouwetoeter


krek zat


Bollegijs


marbroer


kiekumgaon


Franske


RGeraads


KJ!


D_Reamzzz


stuart19


joosting87

Leuk. Ik heb hem ook ingevuld. zal spannend worden haha. Het lijkt me erg leuk in ieder geval  :proost:

ZwartGoud


Zooms


Bennemans


joosting87

Verdraaid. Ik kan helemaal niet dat weekend.  :nut: :nut:

Haal me er maar weer uit. Excuses.

Jacques

Citaat van: joosting87 op 04-10-2015  20:07 uVerdraaid. Ik kan helemaal niet dat weekend.  :nut: :nut:

Haal me er maar weer uit. Excuses.

Doe ik. Bedankt voor het melden.

brt1509


Peter_1981


orangeloo

En ook ik heb deze ingevuld. Antwerpen is voor mij maar een stukje.  :brouwen:

homoeccentricus

Ik twijfel nog of ik een papagaai ben of een geamputeerde walrus. Pm mij indien u het weet, want hier reageren mag niet.

Jacques

Citaat van: homoeccentricus op 05-10-2015  15:21 uIk twijfel nog of ik een papagaai ben of een geamputeerde walrus. Pm mij indien u het weet, want hier reageren mag niet.

Melden dat het formulier is ingevuld volstaat. Dat heb je gedaan.

nakketikker07

Ingevuld. Was zondag nog in de Waagnatie in Antwerpen bij de Gameforce met mijn zoontje. Wellicht dat ie straks mee mag naar paps z'n hobbybeurs!

026


Gadiot


strokkie


WillemU


FremBrew


Jacques

De trekking is verricht. Zie het eerste bericht van dit topic.

Jerome


Puck

Helemaal top! Bij deze wil ik Jacques en Brouwmarkt bedanken! Nu nog even uitzoeken op welke dag ik ga en hoe ik ga (auto of trein). Dat wordt folders inslaan en genieten van al het mooie spul (neem aan dat er wel wat bling bling is)  8)

koffie


WillemU


Zooms

Bedankt! Heb een toegangsticket! Ga er een leuke dag van maken.

Braumarkt BV

Gefeliciteerd Winnaars

Als het goed is heeft iedereen die gewonnen heeft al een mailtje ontvangen met zijn of haar e-ticket.
Voor de mensen die niet hebben gewonnen wij verloten heel binnenkort nog eens 25 kaarten via onze facebookpagina!

Sebastian / Brouwmarkt BV



koffie


marbroer


Adbrouwt


homoeccentricus

Ook mail ontvangen. Letterlijk voor de eerste keer in mijn leven iets gewonnen! Bedankt.

Flogiston

Winkans 1 op 2.... Ik moet duidelijk niet aan loterijen meedoen, want het geluk is ver te zoeken. (Ben verder wel gelukkig, gelukkig  ;D)

meyerhj


Ronnie

Proficiat hé Homoeccentricus!
En de anderen ook natuurlijk!

Maar heu...enne... ook mailtje binnen!

Mie toe!   :groots:

D_Reamzzz

Woehoew!!! Als absolute newbie op het vlak van brouwen zal ik daar zeker mijn ogen en oren de kost geven.

Bedankt Brouwmarkt.

Ger Debije


Snor


kiekumgaon


orangeloo

Ook ik ben 1 van de gelukkigen.... Weliswaar de laatste in de rij, dus het was nipt.
Nog nooit zo blij geweest met een 25ste plek ^-^  Dank  :groots:

goom

Bedankt.
Ik ga zeker langskomen voor een Leckerbiertje.

Bennemans


David Steeman

Hoera prijs! Had beter ook Euromillions gespeeld :-) Ik ga op zondag langs. Kunnen we met helzelfde ticket ook meerdere dagen?

krek zat

Goede actie. Ben benieuwd. In ieder geval bedankt voor het ticket. Daar drink ik een De Leckere op!

homoeccentricus

Jacques, ik zit onverwacht in het buitenland dit weekend. Ik laat het aan jou over om te beslissen aan wie ik het ticket doorgeef.

brt1509

Net overnachting geboekt in Antwerpen. Weet iemand wat je kan verwachten op deze beurs? Ik haal het niet helemaal uit de info op de website.

Jacques

Citaat van: homoeccentricus op 12-10-2015  12:35 uJacques, ik zit onverwacht in het buitenland dit weekend. Ik laat het aan jou over om te beslissen aan wie ik het ticket doorgeef.

De eerste die reageert op dit bericht en deelnemer was van de loterij lijkt mij een aardige manier. Maar het is aan jou. Het is jouw kaartje.

Thamerdal


RGeraads


homoeccentricus

Citaat van: RGeraads op 13-10-2015  22:15 uIk ben nog op zoek naar een kaartje :biersmile:
ok, pm me jouw e-mail adres.

Snor


braaf

Ik wil graag naar de beurs, weet iemand hoe ik aan kaartjes kom.
Op locatie zelf? Of ergens bestelen. Ik hoor het graag.

Puck

Als niemand je kan helpen aan een kaartje (sorry, ik ga toch echt) dan is hier de link naar de tickets http://www.brouwplus.eu/tickets/
Dacht dat je ze ook aan de deur kon kopen.

Even iets anders. Lees net het volgende op de site, ter info:

"BrouwPlus: Analyse brouwsel

Hobbybrouwers kunnen op zaterdag en zondag terecht op de stand van Stadsbrouwerij De Koninck bemand door de brouwer en de laboranten van de brouwerij. De eerste tien hobbybrouwers per dag, kunnen hun staal laten analyseren. Zij dienen zich aan te melden om 10 uur met 2 stalen van het bier dat ze willen laten analyseren. Omstreeks 14 uur zal de laborant samen met de hobbybrouwer het rapport overlopen. Zo weet de hobbybrouwer in detail de bitterheid, kleur, alcoholpercentage, vergistingsgraad, densiteit, oorspronkelijk & eindextract. Een analyse die vaak duur en heel omslachtig is voor een hobbybrouwer wordt dankzij BrouwPlus en Stadsbrouwerij De Koninck gratis aangeboden aan 20 hobbybrouwers (10 op zaterdag en 10 op zondag).

Met je BrouwPlus toegangsticket krijg je in datzelfde weekend ook 2 euro korting (10 euro ipv 12 euro) voor een bezoek aan Stadsbrouwerij De Koninck."


kiekumgaon

Helaas door mijn werk, door een lul van een planner, bied ik mijn toegangskaartje aan. Stuur een privé bericht bij interesse.....

bastiaanD

Vervelend!  Maar ik ga graag!  Ik heb je een pm gestuurd.

DriesV

Als er nog mensen zijn die een kaartje over hebben, ik ga sowieso dus een kaart is altijd welkom  :)

strokkie

Ik heb een kaart teveel gewonnen... iemand interesse?
Stuur ff pm!

kiekumgaon

Hey DriesV, bastiaanD was net eerder met reageren.

Polleke

Hoi strokkie,

Ik heb je een pm gestuurd. Aangezien ik er morgen of zondag naar toe wil zou een kaartje welkom zijn...
Vanaf oost Zeeuws-Vlaanderen is het niet ver.

Groeten,
Paul

orangeloo

Citaat van: Polleke op 16-10-2015  17:46 uHoi strokkie,

Ik heb je een pm gestuurd. Aangezien ik er morgen of zondag naar toe wil zou een kaartje welkom zijn...
Vanaf oost Zeeuws-Vlaanderen is het niet ver.

Groeten,
Paul
Kom ik je misschien zondag nog tegen... Groet Loo

FatherNurgle

Ik heb via een ander kanaal twee kaarten gewonnen. Aangezien ik al kaarten had zijn deze over. Mocht er nog iemand interesse hebben neem dan contact op.

koffie

Helaas heb ik door omstandigheden een kaartje over.
Eerste die mijn een PB stuurt mag hem hebben  :biersmile:

orangeloo

En... is hij al weg? ???

Ik wil er ook nog wel 1 voor mijn vrouw (lees BOB  :) )

FatherNurgle


koffie

Citaat van: koffie op 17-10-2015  20:05 uHelaas heb ik door omstandigheden een kaartje over.
Eerste die mijn een PB stuurt mag hem hebben  :biersmile:
Co was de eerste, dus die heeft nu mijn kaartje. Sorry voor degen die nu achter het net vissen

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.