Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Shaker Pint glas kopen  (gelezen 1308 keer)

Offline afleiding

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Shaker Pint glas kopen
« Gepost op: 14-09-2015 16:28 u »
Hallo allemaal,

Het is mij tot nu toe niet gelukt om een partij te vinden die Shaker Pint glazen verkopen in Nederland. Ook verschillende glazendrukkers kunnen het glas niet inkopen. Heeft iemand hier een adres voor?

En ja, ik weet dat de meningen verdeeld zijn omtrent het gebruik van dit glas. :)

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline brouwmus

• Super lid
  • Land: nl
  • 't hoeft niet op al is het lekker
Re: Shaker Pint glas kopen
« Reactie #1 Gepost op: 14-09-2015 19:04 u »
Bel eens even met Burg Bieren in Ermelo. Die hebben een enorm assortiment (glazen maar vooral natuurlijk bier).

Ook zou je contact op kunnen nemen met de mensen van Fabulous Food, die gaan geregeld naar de overkant van de plas om daar in te kopen, misschien kun je iets regelen.

Groet,
John

Tags: