Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Voorstelrondje DarkHeist  (gelezen 866 keer)

Offline DarkHeist

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
  • Stay calm and drink some beer.
    • Mijn DJ-website
Voorstelrondje DarkHeist
« Gepost op: 11-08-2015 09:29 u »
Een bijzonder goedemorgen,

Daar ben ik dan. DarkHeist. 28 jaar geleden geboren in brouwstad Delft en inmiddels woonachtig in Rotterdam. Afgelopen jaar getrouwd en trotse papa van een dochter van 4 en een half jaar.
In het dagelijkse leven ben ik druk met administratieve werkzaamheden bij verschillende bedrijven (een uitzendbureau verzorgt de plaatsing). Sinds een aantal maanden werk ik in Dordrecht en hoop ik bij het huidige bedrijf overgenomen te kunnen worden.
In mijn vrije tijd hou ik mij voornamelijk bezig met muziek.
Zo coach ik bands, ben ik zelf DJ en ben ik mede-organisator van een (nieuw te verschijnen) festival in Rotterdam.
Verder kijk ik graag een goede pot voetbal met vrienden, speel ik graag een bordspel en uiteraard.... drink ik graag een lekker biertje (die laatste 2 vaak in combinatie met elkaar).

Sinds een paar jaar speel ik met het idee om te gaan brouwen.
Nu zal deze maand het moment eindelijk daar zijn dat ik (samen met een van mijn beste vrienden) ga beginnen met het brouwen van ons eerste eigen bier. Dit zal een blikbrouwsel worden aangezien we van mening zijn dat dit de makkelijkste manier is om te beginnen met ons brouwavontuur.
Wel hebben we ervoor gekozen om niet met een pilsener te beginnen maar met een stevig donker winters biertje. Als alles goed is kunnen we komende oudejaarsavond ons eerste eigen bier open trekken. Dan proosten we op een mooi nieuw brouwjaar en zullen we in 2016 waarschijnlijk nog enkele (blik)bieren gaan brouwen. Mocht het bevallen (en dat zal toch wel denk ik) dan zullen we stap voor stap over gaan op moutbrouwen. het is dus nog een meerjarenplan.  ;D

Tags: