Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Te koop: Princess vacumeertoestel  (gelezen 1682 keer)

Offline 12345

• Super lid
  • Land: nl
  • Bier brouwen. Je bent nooit uitgeleerd.
Te koop: Princess vacumeertoestel
« Gepost op: 25-06-2015 10:52 u »
Te koop

Te koop: Princess vacumeertoestel

Hooguit 2 jaar gebruikt, elke maand om ca. 2 zakjes hop te vacumeren, dus alles bij elkaar zal ik hem een keer of 50 gebruikt hebben.
Hij doet het goed, zuigt een mooi vacuŁm van 85% (Allpax F-100 zuigt 80%) maar je moet een beetje geduld hebben met de zakken inleggen: feitelijk moeten ze met de markering naar rechts gelegd worden, zoals ik pas onlangs ontdekte.

http://www.fonq.nl/product/princess-vacumeermachine/81908/ Hier staat de goedkoopste nieuw.

Ik heb een mooier apparaat gekocht dat een sterker vacuŁm trekt en wil deze Princess  verkopen voor
25 Euro.

PS: ik woon in Den Bosch

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline 12345

• Super lid
  • Land: nl
  • Bier brouwen. Je bent nooit uitgeleerd.
Re: Te koop: Princess vacumeertoestel
« Reactie #1 Gepost op: 26-06-2015 09:41 u »
Het apparaat is verkocht.

Tags: