Twee vragen

Gestart door udo, 23-06-2015 17:51 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

udo

Citaat van: Jacques op 30-11-2016  21:20 uWaarschijnlijk heb je aan 6 gram per liter voldoende.
Dank, dan gaan we daarmee aan de slag...!

udo

E.e.a. zit nu vier weken in de fles.
Een eerste fles aangebroken om te proeven.
Ik ben geen Bockbier kenner maar het resultaat is zeker drinkbaar!
De hoeveelheid alcohol is niet te hoog, de smaak is fijn en het drinkt lekker weg.
Dank voor de ondersteuning bij mijn vragen!

MariskaMylocals

Deze tips hebben mij erg geholpen om dit soort bier te brouwen. Dankjewel. Ik ga er mee aan de slag.
Jullie allemaal succes!

- Mariska

JAVAL

Citaat van: MariskaMylocals op 25-01-2017  16:01 uDeze tips hebben mij erg geholpen om dit soort bier te brouwen. Dankjewel. Ik ga er mee aan de slag.
Jullie allemaal succes!

- Mariska
Smart marketing?

Jacques

Citaat van: JAVAL op 25-01-2017  21:16 uSmart marketing?

Er was een link die door mijn aangemerkt is als spam. Die link is verwijderd en het forumlid heeft een waarschuwing gekregen.

udo

In soortgelijke traditie heb ik Mangrove Jacks Roasted Stout met 2 zakjes Fermentis Saflager W-34/70 11.5 g vergist bij circa 13 a 14 graden en dat geeft (al na twee weken!) een nu al plezant resulaat.

CeesM

Citaat van: Reinout op 08-07-2015  00:44 uKlopt, die had ik er ook zelf bijgekocht.
Ik dacht dat de lagergist van Brewferm was, kan hem alleen niet meer terugvinden in de onlinewinkel van Brouwmarkt
Hun huismerkgist kan dan Arsegan Top of Arsegan Lager zijn. Zal wel hetzelfde zijn als Brewferm gisten.

udo

In soortgelijke traditie heb ik ook Arsegan Weizenbock met 2 zakjes Fermentis Saflager W-34/70 11.5 g vergist bij circa 14 graden en dat geeft (al na twee weken!) een nu al plezant resulaat.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.