Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 3 ketels voor brouwinstallatie te koop  (gelezen 2581 keer)

Offline Fokko81

• Junior lid
  • **
  • Land: 00
3 ketels voor brouwinstallatie te koop
« Gepost op: 07-06-2015 12:43 u »

Wij willen graag de capaciteit van onze brouwinstallatie vergroten. We hebben nu 3 oude fusten omgebouwd voor de installatie. Het is de bedoeling dat we ketels/pannen van 100 liter gaan gebruiken. Wat zullen onze oude ketels ( inclusief filters en kranen ) nog op kunnen leveren bij verkoop? Het gaat dus enkel om de ketels op de foto.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Fokko81

• Junior lid
  • **
Re: 3 ketels voor brouwinstallatie verkopen
« Reactie #1 Gepost op: 07-06-2015 12:53 u »

Offline Cees04

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: 3 ketels voor brouwinstallatie te koop
« Reactie #2 Gepost op: 08-06-2015 12:59 u »
Hallo,

Ik heb interesse in de 3 ketels. Ik ben een beginneling en bezig om een installatie samen te stellen. Voorlopig bod: 75 euro.
Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Cees
06 39563456 / 0575 433342

Offline Fokko81

• Junior lid
  • **
Re: 3 ketels voor brouwinstallatie te koop
« Reactie #3 Gepost op: 09-06-2015 10:54 u »
We hebben besloten dat we de ketels gaan vergroten dmv ze te verhogen met een andere bierfust.

Tags: