Topdag

Gestart door Jacques, 27-05-2015 23:43 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques



Nog nooit waren zo veel geregistreerde leden die op een dag het forum bezocht hebben.
Een mooi rond getal overigens. Op naar de 500.

bert braadslee

Het gaat goed met het zelf brouwen. Mede door dit forum kan een ieder een fijn brewsky maken.
Pluim voor jezelf Jacques!
 :groots:

Etn82

Citaat van: Jacques op 27-05-2015  23:43 uEen mooi rond getal overigens. Op naar de 500.

Dat is inderdaad een mooie mijlpaal.

koffie

Wacht maar tot vaderdag, als iedereen zijn brouwpakket van de Hema heeft gekregen  >:D

ciesvandekwis

Iedere dag met een eigen biertje is een topdag  :proost:. Maar toch: bedankt Jacques voor deze prachtige wereld. :groots:. En kijk nu eens: MIJN 800e BERICHT  :brouwen: >:D.

bierhenkie

We hebben al een hoop kennis kunnen opdoen en kunnen delen op dit forum  :petje-af:
En we gaan vrolijk door met onze mooie hobby. Jacques, en de overige forummers: bedankt!

Jacques

Bedankt voor de complimenten.

Naast de geregistreerde leden zijn altijd zo'n 3 tot 4 keer zo veel niet geregistreerde gasten. Hierdoor wordt het forum elke dag tussen de 1000 en 1500 unieke bezoekers bezocht.
Als de trend dit jaar doorgaat worden de pagina's van dit forum dit jaar zo'n 23 miljoen keer bekeken. Eerlijkheidshalve moet ik daarbij zeggen dat er ook veel toevallige bezoekers en robots bij zijn. Hobbybrouwen zit nog steeds in de lift.

Jacques

Citaat van: koffie op 28-05-2015  11:03 uWacht maar tot vaderdag, als iedereen zijn brouwpakket van de Hema heeft gekregen  >:D

Kijk morgen naar EditieNL van RTL...

vanduijneveld

Citaat van: Jacques op 28-05-2015  21:44 uBedankt voor de complimenten.

Naast de geregistreerde leden zijn altijd zo'n 3 tot 4 keer zo veel niet geregistreerde gasten. Hierdoor wordt het forum elke dag tussen de 1000 en 1500 unieke bezoekers bezocht.
Als de trend dit jaar doorgaat worden de pagina's van dit forum dit jaar zo'n 23 miljoen keer bekeken. Eerlijkheidshalve moet ik daarbij zeggen dat er ook veel toevallige bezoekers en robots bij zijn. Hobbybrouwen zit nog steeds in de lift.

Allereerst mijn complimenten inderdaad :petje-af:
Overigens vind ik dit een zeer vriendelijk en bereidwillig forum. In tegenstelling tot sommige andere fora waar men (en de humor) wat harder is.

In Analytics kan je als het goed is instellen dat hij de bots, spiders en autolink sites niet meetelt. Dat geeft je een veel realistischer beeld in je prestaties. Ik weet even niet meer 123 hoe je dat in stellen trouwens..

Jacques

Citaat van: vanduijneveld op 28-05-2015  22:09 uIn Analytics kan je als het goed is instellen dat hij de bots, spiders en autolink sites niet meetelt. Dat geeft je een veel realistischer beeld in je prestaties. Ik weet even niet meer 123 hoe je dat in stellen trouwens..

De aantallen waarover ik het heb zijn afkomstig van de software van het forum zelf.

Jerome

Ook een bedankje van mijn kant. Dit forum heeft mij zeker geholpen een betere en nog meer gepassioneerde brouwer te worden, en blijft dit nog steeds doen!  :groots:

Sander van Dijk

Jaques, en alle andere forumers bedankt!!


Alles wat ik weet over bier brouwen heb ik hier geleerd. :brouwen:

Just-Ice

Ok mijn dank aan dit forum.

Heb hier ook bijna al mijn kennis rondom bier vandaan  :)

hetspook

Citaat van: Sander van Dijk op 29-05-2015  15:29 uJaques, en alle andere forumers bedankt!!


Alles wat ik weet over bier brouwen heb ik hier geleerd. :brouwen:
Idem

Oscar

Citaat van: Jacques op 28-05-2015  21:45 uKijk morgen naar EditieNL van RTL...

Want ? hoe laat ?  :)

vanduijneveld

Citaat van: Oscar op 29-05-2015  16:47 uWant ? hoe laat ?  :)

Ik heb het even opgezocht op tvgids.nl en volgens mij is het rond 18:15 op RTL 4

Eric v B

Volgende week wordt het goed weer om buiten te brouwen. 😉

Jacques

Citaat van: Oscar op 29-05-2015  16:47 uWant ? hoe laat ?  :)

Vandaag opnames gedaan. Het duurde allemaal langer dan de programma-maker ingepland ingepland had. Brouwen met mout kost nu eenmaal wat meer tijd dan het aanleggen van een blik... En het was ook behelpen met de spullen van een starterset. Daardoor het brouwproces ook niet helemaal uitgevoerd zoals het hoort. We hebben gewerkt met de spullen die in een gemiddeld huishouden in huis heeft. Dat was ook het idee. Pa krijgt een pakket en gaat aan de gang...

Doordat het allemaal meer tijd kostte (eigenlijk is het allemaal heel snel gegaan...) geen uitzending vandaag, maar waarschijnlijk pas aanstaande maandag om 18:15 uur.

Vince

Komt het ook op Youtube of zo?
Ik heb geen kabeltv  :nut:

foz


Jacques

Citaat van: Jacques op 27-05-2015  23:43 u

Nog nooit waren zo veel geregistreerde leden die op een dag het forum bezocht hebben.
Een mooi rond getal overigens. Op naar de 500.



Vandaag meer dan 500 geregistreerde leden. Het hobbybrouwen leeft als nooit te voren!

Op naar de 750.

marc0871


Adbrouwt

Citaat van: Jacques op 20-03-2017  22:46 u

Vandaag meer dan 500 geregistreerde leden. Het hobbybrouwen leeft als nooit te voren!

Op naar de 750.
Tijd voor een leuk forumfeest Jacques. Kunnen we eindelijk eens zien welke koppen er achter de avatars schuil gaan.

broeder

Citaat van: Adbrouwt op 21-03-2017  07:35 uKunnen we eindelijk eens zien welke koppen er achter de avatars schuil gaan.


Hoi Ad,
Ik weet niet hoe goed je dochter in portrettekenen is, maar ik vrees dat het een eng forumfeestje wordt.  :huilen: :groots: 




Hoi Jacques en andere dirigenten van Hobbybrouwen.nl, een mooi resultaat voor zo'n goede informatieve site.
   :dansen: :elifant: :hoera:

groet, broeder Willem

RienP

 :proost:
Mooi dat mensen de weg weten te vinden.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.