Voorstellen: Raymond

Gestart door Raymael, 18-05-2015 20:00 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Raymael

Beste lezer(s)

Mijn naam is Raymond, 25 jaar en kom uit Den Haag. De afgelopen periode ben ik als gast veel aanwezig geweest op het forum.
Bierbrouwen is voor mij nog een stap te ver. Op dit moment hou ik me bezig met het maken van alcohol. Dit doe ik door middel van vruchtensappen, suiker en gist. Ik hoop hier veel ervaring op te kunnen doen.

Bennemans

Welkom Raymond.
Vervang je vruchtensap voor mout en je komt akelig dicht in de buurt van bier.

 :degroeten:

bert braadslee

Citaat van: Raymael op 18-05-2015  20:00 uBeste lezer(s)

Mijn naam is Raymond, 25 jaar en kom uit Den Haag. De afgelopen periode ben ik als gast veel aanwezig geweest op het forum.
Bier brouwen is voor mij nog een stap te ver. Op dit moment hou ik me bezig met het maken van alcohol. Dit doe ik doormiddel van vruchtensappen, suiker en gist. Ik hoop hier veel ervaring op te kunnen doen.

Zo ben ik ook begonnen, dingen vergisten & afstoken als het tegen viel. Daarna blikbrouwen & technieken verbeteren. Tot slot overgestapt op moutbrouwen. Wel erg blij dat ik niet ben begonnen met moutbrouwen maar met sapjes etc, maakte dat het belangrijkste, de vergisting, al een beetje onder controle was (en alles schoon houden).
Ik zou zeggen : probeer eens een blikje Brewferm...
 :brouwen:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.