Een collega van me heeft de boormachine zonder accu aangesloten op zo'n kastje die de input van stroom meet, en dat ding aangezet op matige weerstand. Die gaf me deze waardes.
Zo'n PC voeding is wel een goed idee 
Een pc voeding zou ik toch niet gebruiken om een motor mee aan te sturen. Dit omdat dit schakelende voedingen zijn en die zijn over het algemeen heel snel met afschakelen als je ze te zwaar belast. Laatst nog metingen gedaan aan soortgelijke motoren en die kunnen toch aanloopstromen van zo'n 15 tot 20 ampere hebben en zelfs bij een smalle piek in de stroom kan zo'n voeding al afschakelen.
Mocht je zo'n motor zwaar belasten, zoals in mijn testen waar de motor stil komt te staan onder volledige voedingsspanning en voldoende amperage, dan kan de stroom oplopen tot wel over de honderd ampere ( en ja de motor werd behoorlijk warm......)
Dat zal in de praktijk niet gauw gebeuren omdat bij de meeste huis tuin en keuken voedingen dan de spanning terug loopt zodat het vermogen terugloopt.
Zelf zou ik gaan voor een simpele transformator voeding van rond de 10 ampere, die kan de piekstromen makkelijk aan en schakelt dan niet uit en geeft naar mijn idee voldoende vermogen om je molen aan te sturen.