Te koop moutmolen via Facebook

Gestart door Wolter, 23-04-2015 13:33 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wolter

Ik heb zelf al een moutmolen maar voor mensen die hier evt nog naar op zoek zijn. Er staat er één te koop via de facebook pagina van de Bierkaai.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=863010650430281&set=gm.804821456279513&type=1&theater

bert braadslee

Is dat niet dezelfde moutmolen die bij Brouwmarkt voor 89 euro te koop is?

Nee, dat is een andere maar hij lijkt er op  :-X

Adbrouwt

Wat betekent het dat er een gat niet goed getapt is?  :weetniet:

Eric v B

Citaat van: Adbrouwt op 23-04-2015  19:03 uWat betekend het dat er een gat niet goed getapt is?  :weetniet:
Dat het schroefdraad in een van de gaten niet goed is. Dit is een ruim begrip want dat kan betekenen:
  • het schroefdraad is niet ver genoeg getapt waardoor het boutje er niet vergenoeg in past. Is op te lossen door na te tappen met een draadtap.
  • het schroefdraad is scheef getapt waardoor het boutje scheef in het gat zit. Dit hoeft geen probleem te zijn.
  • het schroefdraad is beschadigd. Kan op te lossen zijn door na te tappen. Als dat niet lukt kun je, als de constructie het toelaat,het gat een maat groter boren en tappen.[/li}
Voor je koopt zou ik even navragen wat er precies aan de hand is. Evt. met een fotootje.
Misschien is het simpel op te lossen, misschien heeft het iets meer impact.

Wolter

Citaat van: Eric v B op 23-04-2015  20:07 uDat het schroefdraad in een van de gaten niet goed is. Dit is een ruim begrip want dat kan betekenen:
  • het schroefdraad is niet ver genoeg getapt waardoor het boutje er niet vergenoeg in past. Is op te lossen door na te tappen met een draadtap.
  • het schroefdraad is scheef getapt waardoor het boutje scheef in het gat zit. Dit hoeft geen probleem te zijn.
  • het schroefdraad is beschadigd. Kan op te lossen zijn door na te tappen. Als dat niet lukt kun je, als de constructie het toelaat,het gat een maat groter boren en tappen.[/li}
Voor je koopt zou ik even navragen wat er precies aan de hand is. Evt. met een fotootje.
Misschien is het simpel op te lossen, misschien heeft het iets meer impact.
Citaat van: Adbrouwt op 23-04-2015  19:03 uWat betekent het dat er een gat niet goed getapt is?  :weetniet:

Ik zou zeggen bezoek die facebookpagina en vraag het de verkoper.

Sint Maarten

Citaat van: Adbrouwt op 23-04-2015  19:03 u...niet goed getapt is?  :weetniet:

Teveel schuim?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.