Algemeen > Boekbesprekingen

Boeken Michael Jackson

(1/3) > >>

Senne:
Hoi allemaal!

Ik wist niet zo goed waar ik deze vraag kon stellen, dus zet het hier maar neer.
Zelf heb ik geen verstand van speciaalbier, maar mijn vader drinkt het erg veel. Hij vroeg een tijdje geleden voor zijn verjaardag een boek over speciaalbieren van Michael Jackson, maar zei er niet specifiek bij welk boek. Nu heb ik net even opgezocht wat voor boek dit was, en kwam ik erachter dat deze man meerdere boeken heeft geschreven.

Nu is mijn vraag aan jullie, welk boek zouden jullie aanraden om te kopen?

Groetjes Senne :biersmile:

homoeccentricus:
Indien hij ge´nteresseerd is in Belgische bieren, raad ik Michael Jackson's Great Beers of Belgium aan. Het is niet voorbijgestreefd omdat het een historisch inzicht geeft in de ontwikkeling van de Belgische bieren. Een half jaartje geleden of zo gekocht bij De Slegte.

Herman:
Oftewel de Grote Belgische Bieren. Leuk boek, Slegte is bij ons volgens mij failliet.
Het complete bierboek is ook een leuke, het groot bierboek (klein dik boek) is minder interessant.

homoeccentricus:

--- Citaat van: Herman op 17-04-2015  12:43 u ---Oftewel de Grote Belgische Bieren. Leuk boek, Slegte is bij ons volgens mij failliet.
Het complete bierboek is ook een leuke, het groot bierboek (klein dik boek) is minder interessant.

--- Einde van citaat ---

Ik weet niet of er nog boeken van M. Jackson in de gewone boekenwinkels te koop zijn. De Slegte in Antwerpen is in ieder geval na het faillissement opnieuw geopend.

Gadiot:
Complete Bierboek

Wel tweedehands

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie