Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
stoomboot en 1 gast bekijken dit topic.
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Ook ik kan sinds 2weken geen XML recepten (BrouwHulp) meer importeren met brew.grainfather.Afgelopen jaar werkte dit nog perfect.
Inderdaad voorheen werkte het bij mij ook perfect
Klopt, een maand terug werkte het nog goed, nu een foutmelding. Dus handmatig overtypen...
Crap. Adrie, help!
"Ze" hebben wel degelijk iets ergens veranderd. Een recept proberen te importeren dat in het verleden wel lukte en ik krijg de volgende melding:Vanuit BrouwHulp geëxporteerd als BeerXML.
Anyway, ik zou ook even contact zoeken met Grainfather, aangezien het echt aan hun kant ligt, aangezien importeren van recepten in het verleden wel lukte.
Heb Grainfather ook even gecontacteerd, misschien als wat meer mensen dat doen, dat ze wat sneller actie ondernemen.
Klagen (in Engels) naar info apeslinger grainfather.com, ze reageren wel snel, alleen de oplossing is er nog (steeds) niet.
Het euvel lijkt verholpen.Kunnen jullie dit bevestigen?