Weet er iemand waar je blanco kratten kunt kopen?

Gestart door Wim vd, 28-03-2015 17:23 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wim vd

Hallo,
Ik ben op zoek naar blanco kratten (zonder logo of eventueel met ons "eigen" logo op) maar ik kan hiervan niet direct een leverancier vinden (type: 33cl steinie)

Weet er iemand waar je deze zou kunnen aanschaffen?


Wim vd

Alvast bedankt voor de tip maar ik zie in hun gamma niet direct kratten voor Steinie flesjes.
(Ik verstuurde een mailtje om dit even na te vragen)

Op de Fles

Bij onze supermarkt kan ik ze tegen de geldende kosten gewoon meenemen ;)

bert braadslee

En een karretje van de supermarkt mag je ook meenemen voor een euro.
Wil nog niet zeggen dat de fabrikanten het fijn vinden dat hun dure kratten verdwijnen uit de omloop.
 :police:

Op de Fles

Supermarkten houden vaak kratten over.
Veel speciaalbieren krijgen ze in krat aangeleverd en worden per stuk of per sixpack verkocht.
En als je het gewoon netjes vraagt maken ze er geen probleem van hier.

Edolem

Citaat van: Wim vd op 01-04-2015  15:15 uAlvast bedankt voor de tip maar ik zie in hun gamma niet direct kratten voor Steinie flesjes.
(Ik verstuurde een mailtje om dit even na te vragen)

Twee jaar verder... heb je nog ooit bericht gehad?

lier

Bij de jumbo pitt bier, spul is niet te zuipen, maar de kratten zijn blanco.

Tita_NL

Mooi schopje.

Wij gebruiken Holger bierm zelfde brouwer. Goede pilsner voor tussendoor als je gewoon zin hebt in iets kouds, na het klussen en niet duur ( 5 euro per krat) en blanco kratten.

Jacques

Toevallig gisteren gespot bij de Biergigant in Oost-Souburg.

https://www.drankgigant.nl/bierkrat-12-flessen.html



Ook voor 6 flessen.

Dees Dubbel

Interessante tip.
Heb beide net besteld. Hou jullie op de hoogte wat ik ervan vind.

Gisteren net van een brouwer gehoord; Als je ergens nieuwe kunststof kratten wil bestellen, zal je wel een zevental palletten moeten afnemen.

Hier kan je ook één blanco kratje bestellen, maar het is wel enkel voor 0,5L flessen. Bij ons is het altijd 33cl. of 25cl.

EBC

Ik heb zwarte kratten voor 6 x 75 cl in de aanbieding.

Zonder opdruk, met handig handvat in het midden.

jeroentjecross

Hoeveel heb je er staan en wat moeten ze kosten?


Citaat van: EBC op 21-09-2017  19:31 uIk heb zwarte kratten voor 6 x 75 cl in de aanbieding.

Zonder opdruk, met handig handvat in het midden.

bierinjisp

Nu ben ik binnenkort voor een workshop bij Brouwland. Ik zou er een aantal mee kunnen nemen.
Ik ben dus ook benieuwd hoeveel je er hebt en wat het mag kosten.

thezewery

Citaat van: lier op 28-04-2017  20:44 uBij de jumbo pitt bier, spul is niet te zuipen, maar de kratten zijn blanco.
Te laag voor 33 cl flessen  :'(
En waarschijnlijk weer mijn gebrek aan smaak maar vind het best drinkbaar.

Dees Dubbel

Die van de drankgigant werken wel snel. 's Anderendaags al geleverd. De kratjes zelf zijn stevig en aantrekkelijk, maar de tussenschotten zijn niet geschikt voor herhaald gebruik. Er zit telkens een geschenkvel bij, dus zo ga ik ze gebruiken.

sailor


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.