Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Sorry voor de rare naam maar ik wou op IBU als afkorting uitkomen...:-)
Sorry voor de rare naam maar ik wou op IBU als afkorting uitkomenBartGroenekan
We hebben eindelijk even bij Maximus gesproken over een bijeenkomst van hobbybrouwers. Ze waren super enthausiast! Proeven van onze eigen bieren is mogelijk onder voorwaarde dat ze zelf mee mogen proeven ;-)Kort samengevat lijkt Maximus de ideale plek, laten we iets gaan plannen. Wat denken jullie van een woensdag avond over een maandje of zo?Ik zou het zelf interessant vinden als er ook een ervaren brouwer aanhaakt. Wie doet er mee?
We hebben eindelijk even bij Maximus gesproken over een bijeenkomst van hobbybrouwers. Ze waren super enthousiast! Proeven van onze eigen bieren is mogelijk onder voorwaarde dat ze zelf mee mogen proeven ;-)Kort samengevat lijkt Maximus de ideale plek, laten we iets gaan plannen. Wat denken jullie van een woensdagavond over een maandje of zo?Ik zou het zelf interessant vinden als er ook een ervaren brouwer aanhaakt. Wie doet er mee?
Gijs, McMellow, Puck, Robert, Accomodus, Mark, Simon,Zijn jullie ook van de partij?
Dit wordt erg leuk! We zijn inmiddels met 7 brouwers danwel brouwkoppels en daarmee al met meer verschillende soorten bier dan goed voor je is om op 1 avond te willen proeven...Ik knutsel met Edwarff wel een programmavoorstel in elkaar.Als we ook wat Maxiums bieren proeven kost dat een tientje de man (voor 3 bieren). Hoeveel bier kun / wil je eigenlijk proeven op een avond? Ik had laatste een proeverij bij bert's bierhuis met de bierverteller en daar dronk ik negen kleine glaasjes (nog geen 0,2 l schat ik in). Maar dat vond ik ook wel genoeg!