Even voorstellen...;-)

Gestart door Ozzo, 30-07-2005 15:48 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ozzo


Hallo biermakers/kenners,

Ik ben geheel nieuw op dit forum en wil zelf ook bier gaan brouwen als hobby. Mede door de aanwezigheid van thuis-bier-brouwers op sat4all.com (satelliet board) waar ik zelf moderator ben, ben ik hier terechtgekomen. Momenteel zit ik al een week of 5 thuis wegens ziekte (ben ondernemer, dus elke dag kost geld helaas) heb ik op dit moment heel veel vrije tijd.
Ik zie de uitdaging wel zitten om een "eigen" biertje te gaan brouwen.

Wil een startersset gaan kopen en in eerste instantie eens gaan kijken hoe dat gaat met die kant en klare pakketten. Uiteraard ben ik me ervan bewust dat er niets gaat boven het ZELF doen, maar zover ben ik gewoon nog niet, alles is nog nieuw voor me.

Of ik veel ga schrijven weet ik nog niet. Als ik vragen heb zal ik ze in ieder geval stellen in de daarvoor bestemde forums en verder ga ik heel, heel veel lezen..;-)

Ik hoop dat ik binnen afzienbare tijd de stap kan nemen om mijn "bier" te gaan brouwen ;-)

 :dansen:

Jacques

Hoi Ozzo,

Welkom op dit forum. Bierbrouwen is een verslavende hobby, je blijft er mee bezig! De meesten van ons zijn steeds op zoek naar de mogelijkheden om de kwaliteit van het door ons gebrouwen bier te verbeteren.

Tijdens de verschillende zoektochten zijn er al tal van vragen gesteld. Dankzij de zoekfunctie van dit forum kun je op zoek van de antwoorden waarnaar bijna nooit tevergeefs om wordt verzocht.

Kaj

hoi en welkom,

en je wilt natuurlijk een eigen smaak gaan maken met je bier.....

Hopmans

Welkom op het forum Ozzo.

En tergelijkertijd ook weer beterschap natuurlijk.
Thuis zitten is echt geen pretje voor een ondernemer.
Maar dan inderdaad te tijd maar goed besteden  :lessmile:  : BIER BROUWEN  :elifant:
Geloof mij : Er gaat niets boven een zelfbrouw bier.

 :degroeten:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.