Ss Brewtech 65 liter

Gestart door mickey, 16-02-2015 17:03 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NielsR

Kan je er geen dopje opdraaien. Misschien wil je later nog gebruik maken van de thermowell.

Kan je ook niet beter de sonde in de thermowell steken? Is toch juister dan omgevingstemperatuur...

- Niels

mickey

Citaat van: HuygenMeester op 06-03-2015  19:09 uDat is toch vreemd!! Zit er niet een stop o.i.d. bij? Zo hoor je een CCT toch niet af te leveren... :nut:
 :degroeten:
Huygenmeester

Er zit wel een huiddoorvoer bij voor de Ss LCD Thermometer . Maar dat wil ik niet .
Een schroefdop is ook een optie .

Braumarkt BV

Citaat van: HuygenMeester op 06-03-2015  19:09 uDat is toch vreemd!! Zit er niet een stop o.i.d. bij? Zo hoor je een CCT toch niet af te leveren... :nut:
 :degroeten:
Huygenmeester

Er zit een thermowell bij als het goed is in het accessoirepakket 😊 mochten ze die vergeten zijn
dan hebben we die sowieso als spare-part liggen laat maar even weten!

mickey

Citaat van: Brouwmarkt BV op 06-03-2015  19:37 uEr zit een thermowell bij als het goed is in het accessoirepakket 😊 mochten ze die vergeten zijn
dan hebben we die sowieso als spare-part liggen laat maar even weten!

Mijn pakket is 100% kompleet , de thermowell zit er ook bij .
Voor de rest ben ik heel tevreden met mijn Half Barrel .

mickey

Zijn de pakkingen extra verkrijgbaar (siliconen) bij Brouwmarkt ?
De kleine voor de Tri-Clamp en voor het deksel .

Braumarkt BV

Citaat van: mickey op 06-03-2015  19:47 uZijn de pakkingen extra verkrijgbaar (siliconen) bij Brouwmarkt ?
De kleine voor de Tri-Clamp en voor het deksel .

Ja alle onderdelen zijn ook loos verkrijgbaar 😊

Jacques

In mijn Chinese CCT zit een tri-camp aansluiting voor de temperatuurvoeler die in de bijgeleverde zakbuis gestoken kan worden. Voor mij had deze optie er ook niet gehoeven.

Jeukstaardt

Citaat van: Gadiot op 27-02-2015  13:14 uJa klopt, zie het nu op wikipedia.

Trinatriumfosfaat raden ze aan. Is dat niet in principe zeep? Er begint ergens ver weg een oude scheikunde les te borrelen..

Zou ik een afwasblokje voor de vaatwasmachine kunnen gebruiken?

Oud topic, ik weet het.
Hoe heb je dit uiteindelijk nou gedaan? Gewoon met huis tuin en keuken schoonmaakmiddel? Star San heb ik wel in huis, maar natriumfosfaat niet (denk ik)

Gadiot

Ik heb hem eerste met afwasmiddel schoon gemaakt en vervolgens met Star San.

Ik heb afgelopen voorjaar een tuinkachel van roestvrij staal gekocht en daarbij kreeg ik ook het advies om hem eerst te ontvetten met afwasmiddel voor de eerste stookbeurt (dit om lelijke vlekken te voorkomen). Er zit blijkbaar een laagje olie/vet op nieuw staal wat eraf moet.

Jeukstaardt

Dank voor je reactie.

Dat van dat laagje olie/vet begrijp ik, maar dat kan dus gewoon ook met een huishoudelijk soppie en daarna de Star San behandeling.

Opaslof

Hallo, ik ben nieuwsgierig of ik Trinatriumfosfaat kan gebruiken om mijn Herms ketels mee te reinigen: de doorvoeren hebben een fiberen ring en die zal wat vloeistof opnemen, uitzetten en zo waterdicht afsluiten. Blijft er dan geen TNF achter in de ring die later in mijn bier komt?
Of is dat niet erg in een lage concentratie na veeeeel spoelen?
Ik zie dat het spul ook als antioxidant in levensmiddelen wordt gebruikt.
Groetjes, Niels (nieuw gebruiker, voorstelrondje komt nog)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.