Etiket RIS

Gestart door Jelmer P, 08-02-2015 08:54 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jelmer P

Hier het etiket van mijn Friese versie van een RIS.


i-love-ipa

Mooi etiket man!  :biersmile: (ook de flessen vind ik wel mooi, waar komen die vandaan?)

Lincolnm3

Moai etiket ,lestich knippe

Jelmer P

Citaat van: i-love-ipa op 08-02-2015  09:54 uMooi etiket man!  :biersmile: (ook de flessen vind ik wel mooi, waar komen die vandaan?)
Oej ik heb ze ooit leeg gedronken als setje maar waar die vandaan komen... Iets zegt mij dat het la trappe moet zijn maar mij vermoedens zijn vaak niet zo betrouwbaar....

Citaat van: Lincolnm3 op 08-02-2015  10:11 uMoai etiket ,lestich knippe

Ja dot wol... Mar het binne mar 2,5 krat.


Brouwers

Citaat van: Jelmer P op 08-02-2015  19:55 uOej ik heb ze ooit leeg gedronken als setje maar waar die vandaan komen... Iets zegt mij dat het la trappe moet zijn maar mij vermoedens zijn vaak niet zo betrouwbaar....


Het zijn Affligem flesjes volgens google.

Jelmer P

Dat is het inderdaad

seed7

Jelmer,

ik neem aan dat "PULTRUM" een woord is, dan zou ik de ruimte tussen de "U" en de "L" iets groter maken en de ruimte tussen de "L" en de "T" kleiner, die mogen elkaar bijna raken.

Ingo

bierhenkie

Citaat van: seed7 op 09-02-2015  09:30 uJelmer,

ik neem aan dat "PULTRUM" een woord is, dan zou ik de ruimte tussen de "U" en de "L" iets groter maken en de ruimte tussen de "L" en de "T" kleiner, die mogen elkaar bijna raken.

Ingo
Volgens mij is dat zijn naam...

dennisbier

Visueel is dat mooier ja.

Jelmer P

Dat zou waarschijnlijk weer wat mooier staan.

Ik ben inmiddels bezig met het etiket voor mijn saison.


Roelof

Citaat van: Jelmer P op 10-02-2015  21:10 uDat zou waarschijnlijk weer wat mooier staan.

Ik ben inmiddels bezig met het etiket voor mijn saison.


Wat voor programma gebruik je voor deze etiketten ?

Jelmer P

Adobe Illustrator voor de RIS en de Saison heb ik ontworpen met adobe Photoshop. Ik heb ooit grafische vormgeving gestudeerd maar die programma's zijn zo veranderd dat ik hier al erg blij mee ben.

Cerberus

Erg fraai man!
Niet voor niets naar school geweest!

broeder

Hoi,
Als oud-graficus (pensioen) kan ik zeggen dat je er iets moois van gemaakt hebt.
[size=78%]Overigens: is het groene kaderlijntje je snijlijn of komt ie ook op het etiket?[/size]
Dat wordt dat secuur knippen, want stanzen of een snijplotter zal er wel niet inzitten.
[/size][size=78%]Persoonlijk hou ik er wel van om ook de ingrediënten te benoemen.[/size]


Als het biertje net zo geslaagd is als het etiket, dan zit je goed.
Groet,
broeder Willem

Jelmer P

Ja de lijntjes waren bedoeld zodat ze op het etiket kwamen te staan... Helaas knipt dat inderdaad erg moeilijk. Voortaan laat ik dat weg maar dan blijft het nog moeilijk knippen.

Op mijn volgende ettiket heb ik al wel de ingrediënten benoemd.

Dankjewel voor de complimenten.

Beide biertjes smaken trouwens heerlijk!

Roelof

Citaat van: Jelmer P op 28-02-2015  08:49 uBeide biertjes smaken trouwens heerlijk!
En dat is de hoofdzaak. Toch?  :proost:

pieterbl

Gave etiketten Jelmer! Een lekenvraagje; heb je ze laten drukken en zo ja waar?

Jelmer P

Gewoon uitgeprint op een goede laserprinter. Daarna met pritstift op de flesjes geplakt

Jelmer P

Citaat van: Roelof op 28-02-2015  09:31 uEn dat is de hoofdzaak. Toch?  [emoji14]roost:
Dat is het allerbelangrijkst [emoji482]

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.