Speidel Braumeister op Marktplaats

Gestart door Gerald, 22-12-2014 17:25 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Oscar

Korte link : http://link.marktplaats.nl/m881359722    ;)  Maar het is een complete brouwuitrusting voor de enthousiaste beginner... :D en voor € 1500,- ben je klaar! Zeker geen dure deal! Ik zou zeggen DOEN! :brouwen:

Jacques

Voor € 1295 heb je nu een nieuwe Braumeister met een rvs wortkoeler bij Brouwmarkt...

Voor € 200 tot € 300 heb je het grootste gedeelte van de rest ook nieuw in huis (met garantie). Voor dat bedrag kun je ook meteen een plastic CCT gistvat aanschaffen.

En de mout? Gewoon lekker vers zelf kopen...


hans_nwk

Citaat van: Jacques op 22-12-2014  22:58 uVoor € 200 tot € 300 heb je het grootste gedeelte van de rest ook nieuw in huis (met garantie).
Dat gaat niet lukken met de koperen hoed en de mantel erbij. Dan zit je al ongeveer op € 300.

Ik kan niet zien of het een walsenmolen is maar met die erbij gaat de totaalprijs royaal voorbij de € 300.

Edit: het lijkt deze schrootmolen te zijn: http://www.vanderkooyjubbega.nl/eschenfelder-schrootmolen-regelbaar.html van € 265.

De totaalprijs lijkt me wel netjes.

J-R

Citaat van: Jacques op 22-12-2014  22:58 uVoor € 1295 heb je nu een nieuwe Braumeister met een rvs wortkoeler bij Brouwmarkt...


Bij Brouwmarkt zijn de oude 20L Braumeisters op. Ik heb vanochtend het showroom model aangeschaft  :)

Brambo

Citaat van: J-R op 23-12-2014  14:45 uBij Brouwmarkt zijn de oude 20L Braumeisters op. Ik heb vanochtend het showroom model aangeschaft  :)

En ik gisteravond waarschijnlijk de laatste online aankoop!
Ik zag deze morgen op de site dat ze uitverkocht waren, 2 seconden geluk gehad!

Peter_1981

Citaat van: Brambo op 23-12-2014  14:59 uEn ik gisteravond waarschijnlijk de laatste online aankoop!
Ik zag deze morgen op de site dat ze uitverkocht waren, 2 seconden geluk gehad!


Ik zit al een tijdje te wachten tot de nieuwe versie in de verkoop gaat (bij van der kooy nu op voorraad) dus ben jullie dankbaar  :groots: .

tdp

Vind het op zich nog geen gekke prijs hoor, als je ziet wat er allemaal bijzit.
Het is echter nog steeds veel geld, ik heb het helaas ff niet op de plank liggen, anders had ik waarschijnlijk al in de auto gezeten :)

Groet,
de TDP

J-R

Citaat van: Peter_1981 op 23-12-2014  15:25 uIk zit al een tijdje te wachten tot de nieuwe versie in de verkoop gaat (bij van der kooy nu op voorraad) dus ben jullie dankbaar  :groots: .

Ik heb er ook over gedacht om te wachten op een nieuwe, maar heb toch i.v.m. de prijs de oude besteld. Bij het showroom model hoefde ik ter compensatie de verkorte moutpijp en de Speidel schoonmaakset niet te betalen.

Jacques

Citaat van: hans_nwk op 23-12-2014  08:24 uDat gaat niet lukken met de koperen hoed en de mantel erbij. Dan zit je al ongeveer op € 300.

Ik kan niet zien of het een walsenmolen is maar met die erbij gaat de totaalprijs royaal voorbij de € 300.

Die koperen hoed heb je absoluut niet nodig. Dat is niet veel meer dan een dure aankleding.

Voor de walsenmolen zijn voldoende goedkopere alternatieven die net zo goed werken.

Gerald

Advertentie staat op gereserveerd. Dus Jacques als je hem wil sluiten geen probleem wat mij betreft. ;)

Jacques

Citaat van: Gerald op 23-12-2014  22:09 uAdvertentie staat op gereserveerd. Dus Jacques als je hem wil sluiten geen probleem wat mij betreft. ;)

Laat even weten als de verkoop definitief doorgegaan is. Het slotje is er zo opgezet.

brouwmus

Hier mag inderdaad een slotje op :)

 :brouwen:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.