Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Markske stelt zich voor  (gelezen 4149 keer)

Markske

• Gast
Markske stelt zich voor
« Gepost op: 10-07-2005 10:28 u »
Hoi,

Ik ben Markske, 29 jaar en woonachtig te Antwerpen (stad van het "Bolleke" Koninck) en ook ik ben door de zelf-bier-brouw-microbe gebeten  ;)
Begin dit jaar (februari-maart) ben ik samen met een vriend aan het Hobbybrouwen geslagen.
En ik mag best wel zeggen dat dit vrij goed verlopen is, en... het resultaat mocht er ook echt wel zijn.
Het was wel met zo'n starters-kid van Brewferm, maar ja.... je moet toch ergens beginnen hé  :)
(Foto's van onze eerste experimentjes staan op mijn website-je, kom gerust eens kijken.)

Ik hoop via deze website & forum (wat ik trouwens een enorme goede bron van informatie vind  :duimop: ), dat ik mijn experimentjes verder mag uitbreiden en hopelijk tot een iets of wat zelfstandigere Hobbybrouwer mag uitgroeien  ;D

Groetjes,
Markske

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Hopmans

• Super lid
  • Land: nl
Re: Markske stelt zich voor
« Reactie #1 Gepost op: 10-07-2005 12:48 u »
Welkom in de club.  :proost2:

:degroeten:

Offline MO

• Beheerder
  • Super lid
    • Muifelbrouwerij
« Reactie #2 Gepost op: 10-07-2005 15:21 u »
Leuke foto's. Het lijkt een beetje of je het brouwen aan de heren hebt overgelaten.

Markske

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 10-07-2005 19:37 u »
Leuke foto's. Het lijkt een beetje of je het brouwen aan de heren hebt overgelaten.

Aan de heren heb overgelaten? ???

Ik zie op mijn foto's (buiten 'n nogal rommelige keuken) alleen maar twee vrolijk brouwende levensgenieters, namelijk Koen en mezelf  ;)

Toch bedankt om even langs mijn website-je te komen  :)

Groetjes & tot een volgende,
Markske

Offline MO

• Beheerder
  • Super lid
    • Muifelbrouwerij
« Reactie #4 Gepost op: 10-07-2005 23:11 u »
Oeps! Mijn vlaamsch is niet goed genoeg om het geslacht van Markske goed in te schatten. Ik sufferd.

Offline Johannes

• Super lid
    • De Brouwketel
« Reactie #5 Gepost op: 11-07-2005 10:12 u »
  :)

Tags: