De uitslag komt op
http://bonk2005.brouwen.nl/ te staan, ik geloof dat men maandag noemde. Er was een prijs voor de winnaar in klasse C en een voor de winnaar in klasse D. Deze laatste is ook overall kampioen geworden. Het was een inzending van 2 brouwers. Theo v/d Voorde heeft de 1e prijs in klasse C.
Het was een leuke middag. Eerst een rondleiding, daarna proeverij en natuurlijk even kletsen met oude bekenden!
De keurmeesters konden naast bokbieren ook een aantal stouts, porters en zelfs een geuze keuren! Vooral die laatste kon als geuze best goed voor de dag komen, ware het niet dat ie als bokbier was ingezonden

Afijn, mijn bokje had 67 punten. Kritiek: te veel donkere mout (1,5%) en te weinig karamelmout (11%). Afijn ik vond hem al lekkerder dan menig commerciele bok, meestal is dat een veeg teken dat ie dan slecht scoort tijdens de keuring
Ik had ook een donkerblondje ingezonden als meibok. Ik had geen meibok voorhanden en vond dit bier wel wat meibokkerigs hebben.... Visueel wel, qua smaak blijkbaar niet: 42 punten

Maar de door de keurmeester geproefde ethylacetaat haal ik er niet uit. Volgende keer zal ik weer wat serieuzer inzenden.