Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Ss Brewing Technologies, nu te koop bij The Maltmiller  (gelezen 14871 keer)

Offline Etn82

• Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Life is too short to drink bad beer
    • www.debebaardebrouwer.nl
Re: Ss Brewing Technologies, nu te koop bij The Maltmiller
« Reactie #25 Gepost op: 07-12-2014 14:17 u »
Heb je ook foto's? :)

Heb nog geen foto's gemaakt. Misschien dat ik dat later vandaag nog even doe bij het afvullen.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline William

• Maasland thuisbrouwers genootschap
  • Super lid
  • kloek, kloek, kloek en gezondheid!
    • Kloekus
« Reactie #26 Gepost op: 07-12-2014 18:35 u »
Het ziet er mooi uit en ik ben ook benieuwd naar een actiefoto.

Wat is het netto gewicht van de deze CCT? Met andere woorden: is het een beetje hanteerbaar?

Offline DaDude

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #27 Gepost op: 25-12-2014 14:10 u »
Heb er nu 1x meer gebrouwen, wat een genot! Gewicht leeg zal zo rond de 4/5 kg liggen, heel erg goed te tillen. Vol is natuurlijk wat anders...

Gist zakte erg netjes uit naar de bodem, bijna niks tegen de conische wand aan. Schoonmaken ging ook heel makkelijk met de Tri-clamp klemmen. Ben dus erg tevreden over de prijs kwaliteit van deze SS Brewtech CCT.

Offline Brouwers

• Peels Bierbrouwersgilde
  • Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #28 Gepost op: 10-01-2015 20:10 u »
Welk formaat stop moet er in de deksel?
Als ik de brewtech site mag geloven is het is eht stopper 7.5 Schat dat dit stop nr 8 is, maar wil het even zeker weten
deze denk ik dus: http://www.Brouwmarkt.nl/wijn-maken/stoppen-rubber-siliconen/siliconen-stoppen-met-gat/siliconen-stop-26-x-32-mm-met-gat-9-mm.html

En wat is het formaat van de slang pilaren die er op de kranen moeten?
Is dat 3/4 (gist) & 1/2 voor de racking arm?

Ik heb hem ook besteld, nog even wachten tot februari tot ik er mee mag spelen :D
De aanbieding van de nieuwe webshop was te aanlokkelijk. Budget voor mijn brouwerij is in ieder geval voorlopig op, moet weer genoeg liters brouwen nu om mijn verliezen te compenseren  :biersmile:

Offline Brouwers

• Peels Bierbrouwersgilde
  • Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #29 Gepost op: 23-01-2015 17:16 u »
Welk formaat stop moet er in de deksel?
Als ik de brewtech site mag geloven is het is eht stopper 7.5 Schat dat dit stop nr 8 is, maar wil het even zeker weten
deze denk ik dus: http://www.Brouwmarkt.nl/wijn-maken/stoppen-rubber-siliconen/siliconen-stoppen-met-gat/siliconen-stop-26-x-32-mm-met-gat-9-mm.html

En wat is het formaat van de slang pilaren die er op de kranen moeten?
Is dat 3/4 (gist) & 1/2 voor de racking arm?

Ik heb hem ook besteld, nog even wachten tot februari tot ik er mee mag spelen :D
De aanbieding van de nieuwe webshop was te aanlokkelijk. Budget voor mijn brouwerij is in ieder geval voorlopig op, moet weer genoeg liters brouwen nu om mijn verliezen te compenseren  :biersmile:

Iemand die mijn vraag kan beantwoorden?