Ss Brewing Technologies, nu te koop bij The Maltmiller

Gestart door Superbeun, 11-11-2014 16:54 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Etn82

Citaat van: RobinB op 07-12-2014  13:54 uHeb je ook foto's? :)

Heb nog geen foto's gemaakt. Misschien dat ik dat later vandaag nog even doe bij het afvullen.


William

Het ziet er mooi uit en ik ben ook benieuwd naar een actiefoto.

Wat is het netto gewicht van de deze CCT? Met andere woorden: is het een beetje hanteerbaar?

DaDude

Heb er nu 1x meer gebrouwen, wat een genot! Gewicht leeg zal zo rond de 4/5 kg liggen, heel erg goed te tillen. Vol is natuurlijk wat anders...

Gist zakte erg netjes uit naar de bodem, bijna niks tegen de conische wand aan. Schoonmaken ging ook heel makkelijk met de Tri-clamp klemmen. Ben dus erg tevreden over de prijs kwaliteit van deze SS Brewtech CCT.

Brouwers

Welk formaat stop moet er in de deksel?
Als ik de brewtech site mag geloven is het is eht stopper 7.5 Schat dat dit stop nr 8 is, maar wil het even zeker weten
deze denk ik dus: http://www.Brouwmarkt.nl/wijn-maken/stoppen-rubber-siliconen/siliconen-stoppen-met-gat/siliconen-stop-26-x-32-mm-met-gat-9-mm.html

En wat is het formaat van de slang pilaren die er op de kranen moeten?
Is dat 3/4 (gist) & 1/2 voor de racking arm?

Ik heb hem ook besteld, nog even wachten tot februari tot ik er mee mag spelen :D
De aanbieding van de nieuwe webshop was te aanlokkelijk. Budget voor mijn brouwerij is in ieder geval voorlopig op, moet weer genoeg liters brouwen nu om mijn verliezen te compenseren  :biersmile:

Brouwers

Citaat van: Brouwers op 10-01-2015  20:10 uWelk formaat stop moet er in de deksel?
Als ik de brewtech site mag geloven is het is eht stopper 7.5 Schat dat dit stop nr 8 is, maar wil het even zeker weten
deze denk ik dus: http://www.Brouwmarkt.nl/wijn-maken/stoppen-rubber-siliconen/siliconen-stoppen-met-gat/siliconen-stop-26-x-32-mm-met-gat-9-mm.html

En wat is het formaat van de slang pilaren die er op de kranen moeten?
Is dat 3/4 (gist) & 1/2 voor de racking arm?

Ik heb hem ook besteld, nog even wachten tot februari tot ik er mee mag spelen :D
De aanbieding van de nieuwe webshop was te aanlokkelijk. Budget voor mijn brouwerij is in ieder geval voorlopig op, moet weer genoeg liters brouwen nu om mijn verliezen te compenseren  :biersmile:

Iemand die mijn vraag kan beantwoorden?


Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.