RVS spiraalkoeler

Gestart door orangeloo, 28-01-2015 21:11 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

orangeloo

Op ebay kwam ik deze koeler tegen.
Wie er naar op zoek is... doe je voordeel. Of zijn ze goedkoper te vinden  :weetniet:

BRAAF bier

Citaat van: Orangeloo op 28-01-2015  21:11 uOp ebay kwam ik deze koeler tegen.
Wie er naar op zoek is... doe je voordeel. Of zijn ze goedkoper te vinden  :weetniet:
Ik ben nog steeds op zoek..
Maar ik heb het vermoeden dat ik het beter via tapclean kan doen. Meer meter voor hetzelfde geld.

Jacques

Citaat van: Orangeloo op 28-01-2015  21:11 uOf zijn ze goedkoper te vinden  :weetniet:

Ja. Zie hier.


orangeloo

Even voor alle duidelijkheid, ik ben niet op zoek maar kwam deze gewoon tegen.
En dacht misschien is dit wel interessant voor iemand die een spiraalkoeler zoekt

Citaat van: Jacques op 28-01-2015  23:22 uJa. Zie hier.

In deze link is overigens niet echt duidelijk dat er een goedkoper modelletje is.

Puck

Mijn spiraalkoeler was ook goedkoper dan die van Ebay (± 20 euro). Tweedehands gekocht bij een tapinstallatie monteur. Avondje laten weken in schoonmaakazijn met water en hij was weer als nieuw. Ik denk alleen dat die van mij iets kleiner is maar dat zal ik dan nog even moeten nameten.

BRAAF bier

Ik ben ook nog op zoek.
Heb jij misschien een adres Puck?

orangeloo

Uiteraard is tweedehands goedkoper... maar dat lijk mij logisch.
Dat is appels met peren vergelijken zou ik zeggen.
Maar voor diegene die nieuw willen hebben....  :brouwen:

Jacques

Citaat van: Orangeloo op 29-01-2015  16:22 uIn deze link is overigens niet echt duidelijk dat er een goedkoper modelletje is.

Ad Merkx verkoopt gebruikte rvs koelspiralen voor € 25.

Dat ze tweedehands zijn is geen probleem. RVS is prima schoon te maken.

Puck

Weet niet of Braaf mijn PM heeft gelezen. Geen reactie terug gehad. Hierbij nogmaals de link naar de advertentie op marktplaats waar ik mijn spiraalkoeler vandaan heb. Natuurlijk ook voor andere geïnteresseerde die op zoek zijn naar zoiets of voor andere spullen.

Advertentie: http://link.marktplaats.nl/m893683008

Citaat van: Orangeloo op 29-01-2015  18:08 uUiteraard is tweedehands goedkoper... maar dat lijk mij logisch.
Dat is appels met peren vergelijken zou ik zeggen.
Maar voor diegene die nieuw willen hebben....  :brouwen:

Rvs spiraal = rvs spiraal. Nieuw of tweedehands, er verandert weinig aan het product.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.