Even voorstellen: Teunis

Gestart door Barmosa, 31-07-2018 08:48 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Barmosa

Hoi allen!

Ik ben Teunis, woonachtig in Rotterdam en oorspronkelijk kom ik uit Barendrecht.
Samen met een vriend begin ik a.s. weekend (wanneer de Arsegan Easybrew-30 deze week wordt geleverd) met ons eerste brouwsel.

Inmiddels ben ik mij al minimaal een maand aan het inlezen en zeker 80% van mijn informatie haal ik van dit forum.
Zo hebben we inmiddels twee vergistingskoelkasten gemaakt, en al het benodigd materiaal om volmout te kunnen brouwen in de Easybrew aangekocht.

Ik heb hier al veel geleerd en ik hoop nog meer te kunnen leren en wat bij te dragen aan dit forum! :proost:

Wolter

Jullie zijn al lekker bezig lees ik. Welkom en succes komend weekend. Maak een goed plan, volg dit en leg goed vast wat je hebt gedaan. Waarschijnlijk waren jullie dit al van plan maar wilde het toch nog even als tip meegeven.  ;)

tdp

Welkom en veel succes en plezier alvast gewenst!

j.heesters3

Welkom hier. Mijn advies is altijd om eens te gaan kijken bij een medebrouwer. Er zullen er meer dan genoeg zijn in Rotterdam waar je een brouwdag mee kan maken. Ontzettend leerzaam.

Broudoe

Jos

MikeG

Welkom! En met de Easybrew is het ontzettend leuk om te brouwen! Succes verzekerd zou ik bijna zeggen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.