Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Als je echt geld te veel hebt kun je over op RVS bierflesjes van 350 ml  (gelezen 4413 keer)

Offline Sander van Dijk

• Super lid
  • Land: nl
  • Als je je glas op z'n kop houdt... is tie leeg!

Zie deze link   Het kost dus wel wat  :)   Als je 20 flesjes koopt (10x2 flesjes) ben je incl. verzenden (ze versturen wel naar Nederland, als het vraagt)  Ä 7,36 per flesje kwijt. Dan heb je wel een optimale manier voor het bewaren van je bier. Geen achteruitgang door licht e.d.

Ik houd het zelf gewoon bij mijn glazen flesjes. ???

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline krek zat

• Vol lid
Onlangs in Duitsland op vakantie geweest en daar een tray'tje Warsteiner gehaald. Dit was een speciale editie, die in rvs flesjes zat, met een kunstzinnige opdruk. Kosten een Euro per stuk, maar dan inclusief inhoud. Ik denk dat ik deze bewaar om zelf opnieuw te gaan gebruiken

Offline Sander van Dijk

• Super lid
Onlangs in Duitsland op vakantie geweest en daar een tray'tje Warsteiner gehaald. Dit was een speciale editie, die in rvs flesjes zat, met een kunstzinnige opdruk. Kosten een Euro per stuk, maar dan inclusief inhoud. Ik denk dat ik deze bewaar om zelf opnieuw te gaan gebruiken

Dat is wel wat prijsgunstiger inderdaad.  :)

Ik vraag me trouwens wel af of dit handig is in het gebruik. Je kunt (bijna) niet zien of het flesje van binnen echt schoon is en je moet ook oppassen met reinigen met chloor.

Offline krek zat

• Vol lid
Ik bedenk me net wel dat het waarschijnlijk wel mindere kwaliteit zal zijn als die flesjes van meer dan zeven Euro. Gezien het gewicht van de lege flesjes zal het wel niet helemaal rvs zijn. Het is meer pisbakkenstaal denk ik. Het is in ieder geval steviger dan blik, want je kunt de flesjes niet inknijpen

Offline Pim

• De Roerstok
  • Super lid
  • Er is geen mooier Hol........ ....dan alcoHol !
En volgens de site versturen ze niet naar Nederland. Was anders wel leuk geweest voor mijn buurman want die "zit" in het rvs.

Offline Adrie

• Super lid
  • Wie zijn bier eert, kiest voor vloeibaar
    • Brouwerij Het Witte Paard
Ze zijn wel lastig te vullen, want je ziet niet wanneer een flesje vol is, totdat hij overstroomt.

Offline Sander van Dijk

• Super lid
En volgens de site versturen ze niet naar Nederland. Was anders wel leuk geweest voor mijn buurman want die "zit" in het rvs.

Als je 20 flesjes koopt (10x2 flesjes) ben je incl. verzenden (ze versturen wel naar Nederland, als het vraagt)

Je kunt contact opnemen met de verkoper. Ze vesturen wel gewoon naar Nederland, maar inderdaad volgens de site kan dit niet. De verzendkosten naar Nederland zijn ongeveer hetzelfde als naar Nederland.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
De verzendkosten naar Nederland zijn ongeveer hetzelfde als naar Nederland.

Verrassend...  :)

Offline Sander van Dijk

• Super lid
Verrassend...  :)

Dat wel natuurlijk :)

Oeps... Had natuurlijk moeten zijn: de verzendkosten naar BelgiŽ zijn ongeveer hetzelfde als naar Nederland.

Tags: