Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Het Nieuwegeins Brouwersgilde 'de Zevenstar'  (gelezen 1851 keer)

Offline ZwartGoud

• Senior lid
  • Land: nl
  • Bier uit ´de Brouwkamer´
Het Nieuwegeins Brouwersgilde 'de Zevenstar'
« Gepost op: 29-10-2014 19:56 u »
Dinsdag 4 november zal de eerste clubbijeenkomst zijn van het Nieuwegeins Brouwersgilde 'de Zevenstar'.
Kom je uit Nieuwegein en wil je hier ook bij aanwezig zijn, stuur me dan een pm en dan zal ik je de details doorsturen.

Groet!
JJ

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Robert1968

• Super lid
Re: Het Nieuwegeins Brouwersgilde 'de Zevenstar'
« Reactie #1 Gepost op: 29-10-2014 20:18 u »
Alleen uit Nieuwegein of ook in een kleine straal eromheen?

Offline ZwartGoud

• Senior lid
  • Bier uit ´de Brouwkamer´
« Reactie #2 Gepost op: 29-10-2014 20:51 u »
Dat weten we na 4 november  :)

Er is door een aantal mensen een super leuk initiatief geweest om een bierbrouw wedstrijd te houden in Nieuwegein. Van het winnende bier ligt op het moment 1000 liter in de vergisting. Dit bier moest van een Nieuwegeiner komen, en als het goed loopt is het misschien zo dat er nog 3 biersoorten op de markt komen, met de daarbij horende wedstrijd.
Vanuit dit initiatief begint deze brouwclub.
We moeten met elkaar bekijken of we die wedstrijden via deze club gaan doen, of los daarvan. Als we het los doen, dan is iedereen uiteraard welkom. Doen we het in clubverband, dan moeten we nog even kijken hoe dat zit met de organisatoren.

Offline moyaboroda

• Junior lid
  • **
  • I know you want my beard
« Reactie #3 Gepost op: 30-10-2014 03:00 u »
Vanuit Zuid Utrecht (oud Jutfaas) zou ik eventueel ook interesse hebben :-)

Offline Riniman

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #4 Gepost op: 26-11-2014 20:13 u »
Ben eigenlijk benieuwd hoe het staat met de keus voor wel of niet exclusief Nieuwegeiners.

Tags: