Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Prijzen vermeld op de Wiki  (gelezen 8198 keer)

Offline RienP

• Super lid
  • Land: nl
  • Meer recept-ideeŽn dan tijd om te brouwen.
Prijzen vermeld op de Wiki
« Gepost op: 27-10-2014 23:13 u »
Ik zat door de wiki te bladeren en kwam deze pagina tegen:
http://www.hobbybrouwen.nl/brouwko2.html#Het_materiaal_dat_we_nodig_hebben

Nu ben ik op het moment alle spullen aan het verzamelen om volmout te gaan brouwen en op basis van mijn huidige ervaringen, lijken mij sommige prijzen wat aan de hoge kant. Zo kun je een walsenmolen tegenwoordig al voor rond de 100 euro kopen (ipv 245 euro zoals op de Wiki staat). En dat geldt misschien voor nog wel een aantal zaken. Misschien een idee om de prijslijst ook van datum te voorzien? Dat valt het eerder op of een update noodzakelijk is.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline koffie

• Super lid
  • Wat in het vat zit, verzuurt wel zeker!
Re: Prijzen vermeld op de Wiki
« Reactie #1 Gepost op: 27-10-2014 23:18 u »
Walsenmolen : 100 euro
RVS pan 100 liter : 100 euro
Brander 9 kW : 40 euro
Thermostaat STC-1000 : 15 euro

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Prijzen vermeld op de Wiki
« Reactie #2 Gepost op: 27-10-2014 23:19 u »
De prijzen zijn een indicatie. Dat sommige zaken wat goedkoper zijn is alleen meegenomen. Maar het kan inderdaad geen kwaad om de prijzen weer eens te actualiseren. Maar ook om nog meer aandacht te besteden aan het controleren van de vergistingstemperatuur.
Zo veel te doen en zo weinig tijd...

Tags: