Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
kijk even op de site van de verdeler, daar staat o.a dit te lezen: LET OP! I.V.M. EEN PAAR DAGEN AFWEZIGHEID WORDT ER DONDERDAG 18 DECEMBER PAS WEER VERZONDEN. IN DE REGEL WORDT UW ORDER DAN VRIJDAG 19 DECEMBER AFGELEVERD. HOU HIER REKENING MEE.
bij wie exact besteld? Zijn meerdere verdelers ondertussen. van menno weet ik dat ie ergens rond deze tijd op vakantie zou gaan voor een paar dagen.
Maandag besteld, dinsdag een bevestigingsmail van verzending gehad. Tot op heden niets ontvangen van de verdeler. Ook geen reactie op de mail. Komt iemand dit bekend voor?
Nee, eigenlijk niet. Ik heb ze eergisteren ontvangen, ging mooi vlot.
Op 8 december heb ik besteld, op 9 december kreeg ik een bericht dat de bestelling was verzonden en vandaag (12-12) is e.e.a. aangekomen. Een mooie selectie gisten om uit te proberen!
Zie alleen dat ik de gist binnen zes weken moet gebruiken.
Hoezo?
Heeft iemand al ervaring met de Bohemian Lager?Ik wil er binnenkort een pils mee gaan brouwen
Ik heb nu 2 zakjes in huis en ga het dit weekend gebruiken. Zal wel even laten horen wat het resultaat is
Ze staan nu ook op de site van Brouwmarkt.
Ik ben benieuwd. Lees het graag terug.Ze staan er al een tijdje op maar sinds half december pas door hun leverbaar.
Heb net een barleywine met de M07 vergist. Van 24,9 şB naar 13,1 şB...
Graag ook berekend begin en eind SG vermelden en de vergistingsgraad. Op die manier is het voor iedereen duidelijk waarover we het hebben...
24,9B = 110213,1B = 1020SVG = 79%WVG = 65%Alc vol = 10,7%
Ik heb ook nog de M27 Belgian Ale gekocht, mijn plan is om daar een tripel mee te brouwen.Volgens de beschrijving is de gist geschikt voor alle Belgische bieren, maar dat lijkt me overdreven. Dus ik ga ook eens kijken wat deze gist geeft