Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 30-05-2015 Brand Bierbrouw wedstrijd 2015  (gelezen 121100 keer)

Offline Eric v B

• Super lid
  • Land: nl
  • Et hštt noch emmer joot jejange.
Re: 30-05-2015 Brand Bierbrouw wedstrijd 2015
« Reactie #450 Gepost op: 30-03-2016 22:33 u »
Ik moet toch een beetje mijn mening herzien.
Na er nog een paar genuttigd te hebben vind ik deze saison toch wel goed te drinken.
Ik denk dat mijn verwachtingen te hooggespannen waren,dit komt mede omdat ik zelf een paar zeer uitgesproken saisons heb gemaakt.
Ik denk dat dit bier vooral op een mooie zomerdag op een terras of zo heel lekker kan zijn.
Maar het is meer een hele frisse droge blonde die heel doordrinkbaar is.
Gelukkig had ik nog niets op het forum gezet over de Saison van Bart maar ook ik heb mijn mening ondertussen herzien. Het eerste flesje viel mij tegen. Maar een paar dagen later heb ik een tweede flesje genuttigd en deze viel mij 100% mee. De Saison van Dupont vind ik lekkerder maar zoals Hay ook aangeeft van de zomer op een terras gaat ie zeker lekker smaken. Daarmee bedoel ik rustig drinken en genieten. Het is wat mij betreft geen quantiteit bier zoals pils.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
« Reactie #451 Gepost op: 01-04-2016 13:14 u »
Zag hem toevallig al op de bierkaart staan bij een kroeg in Roermond! Zal deze ook eens scoren in de supermarkt.

Groet,
de TDP

Afgelopen zaterdag gedronken. Prima saison, niet de lekkerste die ik ooit gedronken heb maar een prima terrasbiertje!

Groet,
de TDP

homoeccentricus

• Gast
« Reactie #452 Gepost op: 01-04-2016 13:50 u »
Ik weet niet wat jullie Nederlanders in de zomer allemaal op die terrasjes doen. Mij lijkt het dat het verwachtingspatroon van de kwaliteit van bieren dan mee weggezopen wordt, of door de zon weggebrand.

Offline Adbrouwt

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Wordt wort bier dan wordt wort vergist
    • ABV de bierkaai
« Reactie #453 Gepost op: 01-04-2016 16:58 u »
Ik weet niet wat jullie Nederlanders in de zomer allemaal op die terrasjes doen. Mij lijkt het dat het verwachtingspatroon van de kwaliteit van bieren dan mee weggezopen wordt, of door de zon weggebrand.
Dat zal ik je uitleggen homoeccentricus, wij praten en schreeuwen zo hard dat wij niet horen wat onze terras genoten van het bier vinden. Als je veel en hard praat krijg je dorst en dan smaakt zelfs een Brand lekker  ;)

homoeccentricus

• Gast
« Reactie #454 Gepost op: 01-04-2016 17:49 u »
Wij Belgen doen dat natuurlijk niet. Een mogelijke verklaring voor het feit dat Brand in BelgiŽ niet of nauwelijks te vinden is?

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #455 Gepost op: 01-04-2016 22:48 u »
Wij Belgen doen dat natuurlijk niet. Een mogelijke verklaring voor het feit dat Brand in BelgiŽ niet of nauwelijks te vinden is?

De oorzaak is dat Brand niet geŽxporteerd wordt naar BelgiŽ. Tot nu toe werd Brand alleen binnen Nederland verkocht. Ik heb begrepen dat er verandering in komt en dat Brand gaat exporteren. In eerste instantie naar een paar landen. De details ken ik niet.

Offline Rich

• Super lid
  • Tonight let it be Schraderbršu
« Reactie #456 Gepost op: 07-04-2016 19:53 u »
Hier ook in de Plus sinds deze week. Prima zomerbiertje (mijn sixpack gaat de zomer niet redden denk ik :))!

Tags: