Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 3 Gamellen  (gelezen 1651 keer)

Offline Kota-appie

• t Wort Wat!
  • Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
3 Gamellen
« Gepost op: 01-09-2014 08:41 u »
Beste Brouwers,

Ik had ooit grote plannen om mijn eigen HERMS installatie te maken met 3 gamellen. Helaas door tijdgebrek is dit nooit
van de grond gekomen. Ik heb nu besloten om gewoon met de basis elementen te blijven brouwen, waar ik ook veel plezier in heb.

Ik heb daarom in de verkoop 3 oude legergamellen die ooit zo populair waren. Ik verkoop ze voor 40 euro per stuk. Ze zijn nog in goede staat,
dus er moet zelf een gat uit de dubbelwandige bodem gehaald worden. Ze zijn op te halen in de Zaanstreek.

Groeten,

Kota

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Timekeeper Stark

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • キストマケ ペーター
Re: 3 Gamellen
« Reactie #1 Gepost op: 02-09-2014 18:34 u »
Kota, heb je plaatjes van de gamellen?

Offline Kota-appie

• t Wort Wat!
  • Boven 10 berichten
  • *