Workshop bierbrouwen gevraagd

Gestart door patrickvn, 14-08-2014 19:52 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

patrickvn

Hallo iedereen,

Mijn naam is Patrick Vuijk Noorland, woon in Haarle en ben sinds enkele jaren echt weg van de speciaal bieren.

Ieder jaar organiseren we met enkele kameraden een dagje weg, en dit jaar ben ik aan de beurt om het te organiseren.
Afgelopen voorjaar heb ik gesproken met een hobbybrouwer hier in de omgeving en die wou wel een workshop bierbrouwen voor ons organiseren. Helaas heeft hij me enkele dagen geleden afgebeld dat hij het niet meer ziet zitten om de workshop te organiseren.
Een workshop bier brouwen lijkt me nog steeds een leuke activiteit om te doen, en mijn vraag is dan ook of er een hobbybrouwer in Hellendoorn of omgeving is die het ziet zitten om voor 4 personen een workshop bierbrouwen te verzorgen op zaterdag 23 augustus?

Ik hoor graag van jullie,

Vriendelijke groeten,
Patrick

koffie

Jammer, zowel datum als locatie komt me niet uit anders had ik het wel gedaan :)
Niets leuker dan met een paar mannen in de schuur boven een pruttelpot bier maken onder het genot van een biertje, bierige filmpjes en sterke verhalen  :proost:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.