Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Beer in the Netherlands  (gelezen 4832 keer)

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • Land: nl
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
Beer in the Netherlands
« Gepost op: 01-07-2014 23:54 u »

Dit boek heb ik afgelopen zondag in Tilburg van de schrijver zelf gekocht. Het is geen leesboek, maar meer een soort "reisgids" voor bierplaatsen/locatie's in Nederland.

Het boek geeft een duidelijk overzicht van Brouwerijen (met en zonder keterls) in Nederland met hun bieren en zelfs een beoordeling erbij van de bieren met een waardering in sterren en plusjes, verder een overzicht van biercafe's en restaurants die meer met bier doen. Zelf mijn brouwerij wordt er in vernoemt  :) (daarom natuurlijk ook gekocht).

Echt een aanrader als je eens in Nederland op bierreis wilt of in een bepaalde plaats/regio/provincie een bierige plek of brouwerij zoekt.

De auteur stelt het op prijs als je hem van aanvullende info voorziet voor een volgende uitgave  :)

:degroeten:

P.S het boek is in het Engels geschreven/gedrukt  :)

Voor meer boeken klik op onderstaande link.

Boeken algemeen

Offline Esterenbrouw

• Senior lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Beer in the Netherlands
« Reactie #1 Gepost op: 02-07-2014 00:26 u »
Ik heb vorig jaar ook persoonlijk van deze schrijver, tijdens het bierfestival op Landgoed Kasteel Geldrop
ter ere van 25 jaar Pint Brabant, het boek van zijn hand gekocht, Amsterdam in 80 beers.
Dus als je in Amsterdam wilt pintelieren?

Tags: