Lijst met (hobby)brouw afkortingen

Gestart door Hoppenbrouwers, 29-06-2014 21:50 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RobinB

Citaat van: Hoppenbrouwers op 26-07-2014  15:35 uDat specific gravity toevallig dezelfde afkorting kent als die van soortelijk gewicht is voor ons mooi meegenomen. Als we het typen bedoelen we er in ieder geval hetzelfde mee. :)

Nee, dat juist niet. Mensen met een hydrometer meten de Specific Gravity,  níet de dichtheid/soortelijke massa/ "soortelijk gewicht"...
Zie:
http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,14773.0.html

:)

Hoppenbrouwers

Volgens mij kan de lijst in openingspost in de Wiki gezet worden (waar dit topic aanvankelijk voor gestart is). Updaten kan evt. later altijd nog.

Jacques

Zal ik over een tijdje doen. Maar als je wilt kun je jezelf ook registreren op het forum met je forumnaam. Je krijgt daarna van mij schrijfrechten en kan je het artikel plaatsen.

Hoppenbrouwers

Citaat van: Jacques op 03-08-2014  20:51 uZal ik over een tijdje doen. Maar als je wilt kun je jezelf ook registreren op het forum met je forumnaam. Je krijgt daarna van mij schrijfrechten en kan je het artikel plaatsen.
Zojuist 10 x geprobeerd maar de CAPTCHA blijft incorrect...  :weetniet:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.