Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 2e hands soda kegs / Corneliusvaten  (gelezen 1495 keer)

Offline Peter B.G.

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Cetero censeo birrum bibendum esse
2e hands soda kegs / Corneliusvaten
« Gepost op: 06-06-2014 23:01 u »
Hallo,

Ik vond op internet een link naar gebruikte sodakegs: http://www.homebrewing.org/5-Gallon-Cornelius-Keg-Pin-Lock-Used-Coke_p_842.html. Her gaat hier om oude kegs die dan voor 35 dollar dus minder dan € 30 per stuk verkocht worden. Het lijkt me interessant al moet je natuurlijk wel eve. De transportkosten in gedachte houden. Ik was benieuwd of er iemand is die ervaring met deze leverancier heeft en dat wil delen met mij en anderen op dit forum?

G.

Peter B.G.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Etn82

• Beheerder
  • Super lid
  • Life is too short to drink bad beer
    • www.debebaardebrouwer.nl
Re: 2e hands soda kegs / Corneliusvaten
« Reactie #1 Gepost op: 08-06-2014 13:51 u »
Dat zou een mooie prijs zijn, want bij Candirect zijn ze tegenwoordig ook al 50 Euro per stuk.

Wat zouden de verzendkosten zijn?

Offline Hai

• Super lid
  • Brouwerij Wijchense schóne en HOP'n AROUND
Re: 2e hands soda kegs / Corneliusvaten
« Reactie #2 Gepost op: 08-06-2014 14:16 u »
Mooie prijs let wel op dat geen NC aansluitingen zijn

Tags: