TV-opnames

Gestart door Emilie | TowelMedia, 30-05-2014 13:35 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Drents Hopbier

Citaat van: Maartennijhof op 05-10-2014  15:29 uDe volgende afleveringen gaan jullie wel meer brouwdetails zien. Het maken van de gistkast is a.s. zaterdag o.a.

Is die vandaag ook nog ergens te zien?

Hopbier

Maartennijhof

Nee helaas. Echt ff wachten tot a.s zaterdag 23:40 u

Adbrouwt

Citaat van: Oscar op 05-10-2014  15:58 uHet programma is natuurlijk wat oppervlakkig en gaan niet in op details. Ik denk ook niet dat een iets gevorderde hobbybrouwer de doelgroep is. Echter kan het wel mensen over de streep trekken om zelf thuis bier te gaan brouwen...

Voor de hobybrouwers zelf hebben we natuurlijk ook nog BrouwTV  ;)
Het understatement van de dag Oscar en ja ik kijk veeeeel liever BrouwTV  :biersmile:

Ralph

Ik was na 5 minuten al moe... En dat terwijl ik wel alle afleveringen van Brew Dogs heb gekeken (vooral ook omdat er regelmatig bieren en leuke locaties/barretjes voorbij kwamen). Het geeft me geen reden om naar Veronica te gaan kijken (het was de enige mogelijke reden waarom ik dat wel zou doen).  :-\

joosting87

Ik heb ook een stukje gezien, maar niet afgezien. Weinig inhoud en ook niet echt mijn smaak tv. Maar kan me wel voorstellen dat mensen het leuk vinden. Hopelijk worden mensen aangestoken door het brouwvirus.

hans100w

Citaat van: ZwartGoud op 05-10-2014  16:09 uWat de makers van dit programma volgens mij ook hebben bekeken! Volgens mij zitten er dezelfde achtergronddeuntjes in!  :D :dansen:

Ja, belachelijk, om dit "oubollige" Vakmanschap is Meesterschap deuntje te gebruiken in zo'n overdreven dynamisch gemonteerd programma. Wij van BrouwTV dachten dat Grolsch dit deuntje nooit meer zou gebruiken. Nou ja, het geeft in ieder geval wat meer bekendheid aan BrouwTV.  ;D

ZwartGoud

Ah, dus het deuntje was al bekend bij Grolsch. Ik ben nog iets te jong om die reclames te herkennen :)
Ik ben van de generatie die hem alleen van BrouwTV kent  ;D

seed7

"jeugdsentiment" het muziekje van Clous van Mechelen en de fotografie van Paul Huf.

Ingo

Edolem

Jeetje, wat een kritiek. Een inleidende aflevering en we vinden het al een klote serie? Hmmm... en te oppervlakkig? Natuurlijk! Als je gelijk de beta en alfa amylase gaat bespreken ben je je kijkers al kwijt. Verplaats jullie zelf eens in de makers...

Zedd

Vermakelijke show. Niet hoogstaand, doorzichtige tv-trucjes maar ik heb met plezier gekeken. En zoals eerder gezegd het is Veronica, niet bekend om diepgang wel om vermaak.
Ik kreeg er nog geen dorst van, dat komt vast in aflevering twee.

hobbybob

Citaat van: Edolem op 10-10-2014  20:04 uJeetje, wat een kritiek. Een inleidende aflevering en we vinden het al een klote serie? hmmm... en te oppervlakkig? Natuurlijk! Als je gelijk de beta en alfa amylase gaat bespreken ben je je kijkers al kwijt. Verplaats jullie zelf eens in de makers...

Hmm aflevering 1 gemist, en 2 ga ik niet kijken.

Oscar

Citaat van: hobbybob op 10-10-2014  23:12 uHmmm aflevering 1 gemist,


alrikdew

wOOt... die ene brouw coach heeft zijn rims helemaal aangesloten aan die twee schermen om alles in de gaten te houden. Wat een baas!

Maartennijhof

Citaat van: alrikdew op 11-10-2014  02:25 uwOOt... die ene brouw couch heeft zijn rims helemaal aangesloten aan die twee schermen om alles in de gaten te houden. Wat een baas!
Haha dank je. Nouja herms geen rims. Zie ook brouwtv11

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.