Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: TV-opnames  (gelezen 21430 keer)

Offline Drents Hopbier

• Super lid
  • Land: nl
Re: TV-opnames
« Reactie #75 Gepost op: 05-10-2014 16:18 u »
De volgende afleveringen gaan jullie wel meer brouwdetails zien. Het maken van de gistkast is a.s. zaterdag o.a.

Is die vandaag ook nog ergens te zien?

Hopbier

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Maartennijhof

• Senior lid
    • Rigtersbier
« Reactie #76 Gepost op: 05-10-2014 16:20 u »
Nee helaas. Echt ff wachten tot a.s zaterdag 23:40 u

Offline Adbrouwt

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Admaakt bier
    • ABV de bierkaai
« Reactie #77 Gepost op: 05-10-2014 16:20 u »
Het programma is natuurlijk wat oppervlakkig en gaan niet in op details. Ik denk ook niet dat een iets gevorderde hobbybrouwer de doelgroep is. Echter kan het wel mensen over de streep trekken om zelf thuis bier te gaan brouwen...

Voor de hobybrouwers zelf hebben we natuurlijk ook nog BrouwTV  ;)
Het understatement van de dag Oscar en ja ik kijk veeeeel liever BrouwTV  :biersmile:

Offline Ralph

• Vol lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #78 Gepost op: 05-10-2014 18:03 u »
Ik was na 5 minuten al moe... En dat terwijl ik wel alle afleveringen van Brew Dogs heb gekeken (vooral ook omdat er regelmatig bieren en leuke locaties/barretjes voorbij kwamen). Het geeft me geen reden om naar Veronica te gaan kijken (het was de enige mogelijke reden waarom ik dat wel zou doen).  :-\

Offline joosting87

• Senior lid
  • je moet ergens beginnen...
« Reactie #79 Gepost op: 05-10-2014 19:00 u »
Ik heb ook een stukje gezien, maar niet afgezien. Weinig inhoud en ook niet echt mijn smaak tv. Maar kan me wel voorstellen dat mensen het leuk vinden. Hopelijk worden mensen aangestoken door het brouwvirus.

Offline hans100w

• Senior lid
  • Brouwerij Hengeloo
« Reactie #80 Gepost op: 08-10-2014 00:41 u »
Wat de makers van dit programma volgens mij ook hebben bekeken! Volgens mij zitten er dezelfde achtergronddeuntjes in!  :D :dansen:

Ja, belachelijk, om dit "oubollige" Vakmanschap is Meesterschap deuntje te gebruiken in zo'n overdreven dynamisch gemonteerd programma. Wij van BrouwTV dachten dat Grolsch dit deuntje nooit meer zou gebruiken. Nou ja, het geeft in ieder geval wat meer bekendheid aan BrouwTV.  ;D

Offline ZwartGoud

• Senior lid
  • Bier uit ´de Brouwkamer´
« Reactie #81 Gepost op: 08-10-2014 09:58 u »
Ah, dus het deuntje was al bekend bij Grolsch. Ik ben nog iets te jong om die reclames te herkennen :)
Ik ben van de generatie die hem alleen van BrouwTV kent  ;D

Offline seed7

• Beheerder
  • Super lid
    • Moaneschien
« Reactie #82 Gepost op: 08-10-2014 11:55 u »
"jeugdsentiment" het muziekje van Clous van Mechelen en de fotografie van Paul Huf.

Ingo

Offline Edolem

• Super lid
« Reactie #83 Gepost op: 10-10-2014 20:04 u »
Jeetje, wat een kritiek. Een inleidende aflevering en we vinden het al een klote serie? Hmmm... en te oppervlakkig? Natuurlijk! Als je gelijk de beta en alfa amylase gaat bespreken ben je je kijkers al kwijt. Verplaats jullie zelf eens in de makers...

Offline Zedd

• Senior lid
  • Ik brouw meer dan ik drink.
« Reactie #84 Gepost op: 10-10-2014 20:08 u »
Vermakelijke show. Niet hoogstaand, doorzichtige tv-trucjes maar ik heb met plezier gekeken. En zoals eerder gezegd het is Veronica, niet bekend om diepgang wel om vermaak.
Ik kreeg er nog geen dorst van, dat komt vast in aflevering twee.

Offline hobbybob

• Super lid
« Reactie #85 Gepost op: 10-10-2014 23:12 u »
Jeetje, wat een kritiek. Een inleidende aflevering en we vinden het al een klote serie? hmmm... en te oppervlakkig? Natuurlijk! Als je gelijk de beta en alfa amylase gaat bespreken ben je je kijkers al kwijt. Verplaats jullie zelf eens in de makers...

Hmm aflevering 1 gemist, en 2 ga ik niet kijken.

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
« Reactie #86 Gepost op: 10-10-2014 23:33 u »

Offline alrikdew

• Super lid
  • Bierologisch, heel logisch!
« Reactie #87 Gepost op: 11-10-2014 02:25 u »
wOOt... die ene brouw coach heeft zijn rims helemaal aangesloten aan die twee schermen om alles in de gaten te houden. Wat een baas!

Offline Maartennijhof

• Senior lid
    • Rigtersbier
« Reactie #88 Gepost op: 11-10-2014 08:32 u »
wOOt... die ene brouw couch heeft zijn rims helemaal aangesloten aan die twee schermen om alles in de gaten te houden. Wat een baas!
Haha dank je. Nouja herms geen rims. Zie ook brouwtv11

Tags: