TV-opnames

Gestart door Emilie | TowelMedia, 30-05-2014 13:35 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maartennijhof

Het zijn allemaal jongens in opkomst. "Mijn" team bestaat uit Rilan en Sol. Rilan is een muziekant die op het punt van echt doorbreken staat. Zoek maar eens op YouTube, daar staat erg veel op van hem. Sol is wat bekender en doet nu o.a. de lays reclame en een programma op discovery met de luchtmacht. Na deze show zijn ze natuurlijk in de bierwereld helemaal bekend :). Het bier dat we gemaakt hebben was overigens ook erg goed. Check de uitslag van het OBBK 2014 maar, klasse A #4 :)

Wolter

Leuk. Liever semi onbekende Nederlanders dan de meer bekende wat mij betreft. Dan blijft de aandacht tenminste meer op het brouwen gericht en zie je tenminste weer eens een nieuw gezicht op de buis. Ben benieuwd naar het programma zodat we daarna met z'n allen kunnen (ver)oordelen.  :P

Maartennijhof

Haha nou we hebben er wat moois van gemaakt hoor. Geen trucs maar alles echt zoals het hoort en jullie allemaal thuis brouwen.

Thamerdal

Citaat van: Maartennijhof op 23-09-2014  15:40 uHaha nou we hebben er wat moois van gemaakt hoor. Geen trucs maar alles echt zoals het hoort en jullie allemaal thuis brouwen.

Wat is de reden dat je hebt mee gedaan met het programma? M.a.w. "what was in it for you?"

Maartennijhof

Euh waarom moet ik er beter van worden dan? Ik was vereerd dat ze me vroegen voor de show. Mede door mijn hulp is het een mooi programma geworden en daar ben ik trots op, that's in it for me..

Thamerdal

Citaat van: Maartennijhof op 23-09-2014  16:01 uEuh waarom moet ik er beter van worden dan ? Ik was vereerd dat ze me vroegen voor de show. Mede door mijn hulp is het een mooi programma geworden en daar ben ik trots op, that's in it for me..

Hoeft ook niet, ik was gewoon nieuwsgierig  :)

Eric v B

Was er ook nog een ander team? En wie zaten er in dat team?

Edit:
Eeeehhh, al gevonden: Simon Zijlemans en Jayjay Boske. Nog een "bekende" teamleider van het forum?

Maartennijhof

Jazeker hennie Heinsman was de coach van team 2.

nembrionic

Citaat van: Wolter op 23-09-2014  15:39 uLeuk. Liever semi onbekende Nederlanders dan de meer bekende wat mij betreft. Dan blijft de aandacht tenminste meer op het brouwen gericht en zie je tenminste weer eens een nieuw gezicht op de buis. Ben benieuwd naar het programma zodat we daarna met z'n allen kunnen (ver)oordelen.  :P

Eens. Ik vind dit leuker dan een Sander Lantinga en een Johnny de Mol zeg maar...

Peterrr

Goed gister gekeken, veel reclame (begrijpelijk)
Wel best leuk om te zien.
En mooi voor de promotie van onze hobby.
Maar ik geloof dat het nagenoeg alles zo te vinden bij de oud ijzerboer, fusten, koeler, koelkastje zonder vriesvak een beetje.... ;)

Markiej87

Net even gekeken via uitzending gemist. Best een geinig programma, gewoon wel vermakelijk of zo ;)

Etn82

Citaat van: Markiej87 op 05-10-2014  09:48 uNet even gekeken via uitzending gemist. Best een geinig programma, gewoon wel vermakelijk of zo ;)

Heb je wellicht een link? Kan het niet vinden namelijk.


Etn82


Peterrr

Mooi, hoef ik de volgende keer niet knikkebollend te kijken  ;D

Maartennijhof

Volgens mij gaan ze het proberen naar voren te halen en er komt een herhaling van door de week.

Henielma

Wel grappig om te zien. Die ijzerhandel was niet helemaal geloofwaardig dat zo'n bierfust dan mooi bovenop het oud metaal ligt.

En wat zie ik op 5:20?  ;D


Maartennijhof

Hehe Jazeker tcontrol. We hadden voor de jongens een fust klaar gelegd net als de spiraal. Bij aankomst bleek echter dat er daadwerkelijk nog een in de bak zat :)

Puck

Vermakelijk: Een beetje, als je de reclame wegdenkt. 
Popiejopie: Ja
Hoog hipsterniveau: Ja
Alles bij de oud ijzerboer kunnen scoren: Niet realistisch
Voor 30 euro klaar zijn bij dezelfde vent inclusief werkende koelkast en Curtec vaatjes: Ook niet realistisch.

Waarom zien we niet de rondleiding bij Grolsch? Daarnaast zou ik niet een fust zo open slijpen. Heb dit programma samen met mijn vrouw bekeken en zij vond dat er weinig informatie werd verstrekt over bierstijlen en recepturen. We hopen dat dit nog komt anders vinden wij het een "leeg" programma.

Markiej87

Citaat van: Puck op 05-10-2014  14:52 uVermakelijk: Een beetje, als je de reclame wegdenkt. 
Popiejopie: Ja
Hoog hipsterniveau: Ja
Alles bij de oud ijzerboer kunnen scoren: Niet realistisch
Voor 30 euro klaar zijn bij dezelfde vent inclusief werkende koelkast en Curtec vaatjes: Ook niet realistisch.

Waarom zien we niet de rondleiding bij Grolsch? Daarnaast zou ik niet een fust zo open slijpen. Heb dit programma samen met mijn vrouw bekeken en zij vond dat er weinig informatie werd verstrekt over bierstijlen en recepturen. We hopen dat dit nog komt anders vinden wij het een "leeg" programma.
Ik denk niet dat je met die ogen naar dat programma moet gaan kijken, recepturen en realistische dingen.

Tv is entertainment. Dit is gemaakt voor het grote publiek, toegankelijk voor het grote publiek. Als het een programma voor hobbybrouwers zou zijn, zouden ze niet dat hele verhaal eromheen houden.. :)

DanielK

Citaat van: Puck op 05-10-2014  14:52 uVermakelijk: Een beetje, als je de reclame wegdenkt. 
Popiejopie: Ja
Hoog hipsterniveau: Ja
Alles bij de oud ijzerboer kunnen scoren: Niet realistisch
Voor 30 euro klaar zijn bij dezelfde vent inclusief werkende koelkast en Curtec vaatjes: Ook niet realistisch.

Waarom zien we niet de rondleiding bij Grolsch? Daarnaast zou ik niet een fust zo open slijpen. Heb dit programma samen met mijn vrouw bekeken en zij vond dat er weinig informatie werd verstrekt over bierstijlen en recepturen. We hopen dat dit nog komt anders vinden wij het een "leeg" programma.

Het is wel Veronica. Vermaak staat voorop. Daardoor wat minder achtergrond info. Ik vond het wel vermakelijk. :)

Maartennijhof

De volgende afleveringen gaan jullie wel meer brouwdetails zien. Het maken van de gistkast is a.s. zaterdag o.a.

Adbrouwt

Citaat van: Maartennijhof op 05-10-2014  15:29 uDe volgende afleveringen gaan jullie wel meer brouwdetails zien. Het maken van de gistkast is a.s. zaterdag o.a.
Maarten tof dat je de brouw coach bent en je kunsten op de Nederlandse tv kunt laten zien.

Maar ik geloof niet dat ik de doelgroep voor het programma ben.  :-X :-X

Oscar

Het programma is natuurlijk wat oppervlakkig en gaan niet in op details. Ik denk ook niet dat een iets gevorderde hobbybrouwer de doelgroep is. Echter kan het wel mensen over de streep trekken om zelf thuis bier te gaan brouwen...

Voor de hobybrouwers zelf hebben we natuurlijk ook nog BrouwTV  ;)

ZwartGoud

Citaat van: Oscar op 05-10-2014  15:58 uVoor de hobybrouwers zelf hebben we natuurlijk ook nog BrouwTV  ;)

Wat de makers van dit programma volgens mij ook hebben bekeken! Volgens mij zitten er dezelfde achtergronddeuntjes in!  :D :dansen:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.